0 1 0 0 0 31.05.2011Nowi właściciele Grono.netOd kilku tygodni polski serwis społecznościowy Grono.net ma nowych właścicieli. W spółkę zainwestowali: fundusz Xevin Investments oraz szczecińska firma Red Sky.
0 1 0 0 0 31.05.2011PKO BP rusza na podbój Internetu z Value MediaDom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego w zakresie strategii i zakupu mediów internetowych. Wybór spośród kilkunastu ofert został dokonany ze względu na innowacyjność konceptu i zintegrowane, strategiczne podejście oraz efektywność kosztową.
0 1 0 0 0 31.05.2011Kampania reklamowa Vooch – kupony mobilne z geolokalizacjąRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej brandu Vooch na polskim rynku. W największych miastach Polski prowadzona jest dystrybucja materiałów promocyjnych. Równolegle realizowane są działania marketingowe promujące markę w serwisach Facebook i Twitter. Vooch zapowiada multimedialny konkurs – szczegóły pojawią się w najbliższych dniach.
0 1 0 0 0 31.05.2011Adwertajzing z Head & ShouldersAgencja Adwertajzing rozpoczęła współpracę z Head & Shoulders, kolejną – po Braun, Duracell i Gillette – globalną marką.
0 1 0 0 0 31.05.2011„Train of Ideas” z Hamburga w WarszawieInteraktywna wystawa poświęcona zrównoważonemu rozwojowi europejskich miast zawitała 31 maja do Warszawy. Przez 5 dni będzie można spojrzeć w przyszłość: „Train of Ideas” zatrzyma się na Placu Defilad, aby zaprezentować wystawę „Visions for Future Cities”.
0 1 0 0 0 31.05.2011W maju dalsza poprawa nastrojów konsumenckichWedług najnowszego badania Ipsos, w maju ponownie wzrósł optymizm konsumentów. Po gwałtownym obniżeniu nastrojów w marcu jest to drugi miesiąc poprawy. Mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów osiągnął poziom 83,5 pkt (+4 pkt). Nadal jednak nie powrócił jeszcze do poziomu sprzed marcowego spadku, choć obecnie różnica w stosunku do najwyższego poziomu zanotowanego w tym roku wynosi tylko 3 pkt.
0 1 0 0 0 31.05.2011Powstała baza ekspertów CSRForum Odpowiedzialnego Biznesu uruchomiło bazę ekspertów zajmujących się tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Oprócz przeszukiwania bazy istnieje możliwość dopisania do niej własnych danych oraz zainteresowań z obszaru CSR.
0 1 0 0 1 31.05.2011Interaktywny Instytut Badań Rynkowych udoskonala badania ilościowe realizowane onlineIIBR wdraża wyniki zakończonego niedawno projektu „Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez Internet”. Dzięki dofinansowaniu przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju opracowano nowe metody poprawy jakości i rzetelności badań rynkowych realizowanych online.
0 1 0 0 0 31.05.2011PSPR pracuje nad standaryzacją edukacji PRPolskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczęło prace nad opracowaniem Karty Standardów Edukacyjnych Public Relations (KSE PR). Będzie ona stanowić zbiór wytycznych uwzględniających zbiór treści kształcenia określonych przez ministerstwo, a zawierających między innymi: opisy treści programowych, sugestie doboru kadry realizującej kursy PR oraz sposób realizacji praktyk zawodowych.
1 1 0 0 0 31.05.2011Nowa strona Grey Group pełna opowieściNa nowej stronie internetowej Grey Group przedstawia historię swoich osiągnięć w formie nowoczesnej multimedialnej opowieści, która będzie się rozwijać wraz z rozwojem agencji wchodzących w skład grupy.