W co będą inwestować marketerzy? – raport - Marketing przy Kawie
W co będą inwestować marketerzy? – raport
  • 0
  • 3
7.12.2011

W co będą inwestować marketerzy? – raport

Pozyskiwanie klientów oraz budowanie marki – to dwa najważniejsze cele dla specjalistów marketingu w obecnych czasach. Media społecznościowe i e-mail marketing stały się narzędziami pozwalającymi osiągnąć te priorytety – tak wynika z danych raportu „Marketers’ Benchmark 2011”, przygotowanego przez magazyn „Focus”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 grudnia 2011