1 1 0 0 0 28.06.2011Rusza letnia kampania soków Hortex (wideo)Ruszyła nowa edycja reklamy Hortex w koncertowej aranżacji. Spoty emitowane są m.in. w TVN, TVN24. Na profilu marki na Facebooku przygotowano rebusy w których fani marki mogą wygrać bilety na muzyczne festiwale i imprezy.
0 1 0 0 0 27.06.2011Z marketingiem sensorycznym na giełdęInternet Media Services, spółka specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w najbliższym czasie debiut na rynku NewConnect.
0 1 0 0 0 27.06.2011Polskie Radio z aplikacją na telefony komórkoweOd 27 czerwca posiadacze smartfonów iPhone i Android będą mogli pobrać oficjalną aplikację Polskiego Radia. Już teraz można natomiast oglądać na żywo Czwórkę za pomocą aplikacji do strumieniowego oglądania programu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 27.06.2011Cube Group rozpoczyna współpracę z Bankiem RaiffeisenCube Group, agencja performance marketingowa, rozpoczęła w czerwcu współpracę z Raiffeisen Bankiem, która obejmuje opracowanie strategii dla sześciu produktów. Agencja zajmie się również przygotowaniem kreacji i strony internetowe dla tych produktów.
0 1 0 0 0 27.06.2011Ogilvy Action dla FordaRozpoczyna się letnia kampania outdoorowa Forda. Założeniem realizowanych działań jest dotarcie z komunikatem kontekstowym dotyczącym rodzinnych Vanów tej marki do konsumentów z dużych miast wyjeżdżających na letni wypoczynek. Kampania zaplanowana została na lipiec br.
1 1 0 0 0 27.06.2011Kampania PZU zakazana na YouTube (wideo)Przez niespełna tydzień film pod tytułem „PZU Młodzi kierowcy – bez babci” obejrzało ponad czterdzieści dwa tysiące użytkowników. Po tygodniu od publikacji produkcja została oznaczona na kanale jako nieodpowiednia dla osób poniżej 18 roku życia i aktualnie można zobaczyć ją tylko po zalogowaniu się na YouTube.
0 1 0 0 0 27.06.2011Kolporter wyróżniony za jakość obsługiSieć saloników prasowych Kolportera otrzymała wyróżnienie w konkursie Retail Awards 2010 w kategorii Najwyższa Jakość Obsługi Klienta.
2 1 0 0 0 27.06.2011Jastrzębska Spółka Giełdowa wizerunkowo (wideo)Trzy filmy wizerunkowe łączące technikę Bluebox i animację komputerową będą promowały debiut Jastrzębskiej Spółki Węglowej na giełdzie.
0 1 0 0 0 27.06.2011Mocne wrażenia w kampanii SamsungaWystartowała kampania online promująca notebook Samsunga – model serii 9. Przygotowana na potrzeby kampanii kreacja podkreśla najwyższą jakość komputera poprzez prezentację dziewięciu cech charakteryzujących produkt.
1 1 0 0 3 27.06.2011Taniec i animacja promują polską prezydencję (wideo)Krótka animacja wykonaną dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, promuje objęcie przez Polskę przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Tomasz Bagiński i Agustin Egurrola stworzyli taneczną miniaturę by pokazać rolę Polski w budowaniu wspólnoty państw Europy.