Rekordowy wynik Mikołajkowego Bloku Reklamowego - Marketing przy Kawie
Rekordowy wynik Mikołajkowego Bloku Reklamowego
  • 0
  • 1
7.12.2011

Rekordowy wynik Mikołajkowego Bloku Reklamowego

Reklamy w mikołajki obejrzało w Polsacie prawie 8,8 mln widzów. Dzięki akcji udało się zebrać ponad 2 mln złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 grudnia 2011