1 1 0 0 0 27.01.2012Nowa odsłona reklam Tesco (wideo)W spocie „Paluszek” występują znani brand heroes marki Tesco – Henio i jego żona Krystyna. Niezręczność Henia doprowadza do małego wypadku.
1 1 0 0 0 27.01.2012„Kocha… Lubi…” – kinowa kampania biżuterii W.Kruk (wideo)Przyjemność z wręczania bliskiej osobie prezentu to główny przekaz spotu reklamowego marki W.Kruk, który od 27 stycznia będzie emitowany w sieci kin Cinema City w największych polskich miastach przed każdym seansem filmowym.
1 1 0 0 0 27.01.2012Tomasz Bagiński reżyserem trailera do „Wiedźmina 2” (wideo)Firma CD Projekt Red ogłosiła oficjalną datę premiery „Wiedźmina 2: Zabójcy Królów” w wersji na platformę Xbox 360 – 17 kwietnia tego roku. 26 stycznia odbyła się natomiast polska premiera intro w reżyserii Tomasza Bagińskiego, zrealizowanego w studiu Platige Image.
1 1 0 0 0 27.01.2012Podsumowanie kampanii „Każdy stopień ma znaczenie” (wideo)Firma Danfoss oraz agencja Ciszewski MSL zrealizowały ogólnopolską kampanię edukacyjną „Każdy stopień ma znaczenie”. Partnerem akcji był Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
0 1 0 0 0 27.01.2012Nowa odsłona komunikatora GGTrwają ostatnie testy przed wydaniem nowej wersji popularnego komunikatora Gadu-Gadu (GG). Program służący polskim internautom do codziennej komunikacji przeszedł gruntowne zmiany. Jego najnowsza wersja przynosi szereg istotnych nowości.
0 1 0 0 0 27.01.2012Przedłużony termin zgłoszeń do IAB CreativeShowcaseIAB Polska przedłuża termin nadsyłania zgłoszeń do zimowej edycji konkursu IAB CreativeShowcase. Prace można przesyłać do 3 lutego. Ogłoszenie wyników nastąpi 13 lutego.
0 1 0 0 0 27.01.2012New Communications wyłącznym przedstawicielem reklamowym Nikkei w PolsceZ początkiem roku firma New Communications została wyłącznym przedstawicielem reklamowym Nikkei Inc. w Polsce.
0 2 0 0 0 27.01.2012Politycy w social media: raportW ciągu 26 dni nowego roku internauci ponad 20 tysięcy razy napisali o Platformie Obywatelskiej, co oznacza niemal tysiąc publikacji dziennie. Jest to tyle przekazów, ile łącznie w tym czasie uzbierały pozostałe ugrupowania – informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media.
0 1 0 0 0 27.01.2012Konkurs Grolsch Film WorksProjekt Grolsch Film Works to platforma komunikacyjna od lat realizowana m.in. w Stanach Zjednoczonych i w Rosji; od 2011 roku obecna jest także w Polsce. Tegoroczna edycja konkursu odbywa się w ramach festiwalu OffPlusCamera i jest skierowana do przedstawicieli szeroko pojętej polskiej branży reklamowej.
0 1 0 0 0 27.01.2012Podsumowanie 9. edycji konkursu „Tesco dla Szkół”Ponad 1800 uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski wzięło udział w konkursie „Tesco dla Szkół – Ekorewolucja”. Tegoroczna edycja wymagała od uczestników przeprowadzenia ekologicznej rewolucji w swoim najbliższym otoczeniu, zaprezentowania jej w formie ekofilmu oraz promocji swojego pomysłu w celu zdobycia jak największego poparcia internautów.