Konkurs: „Gorąca misja Cin&Cin” - Marketing przy Kawie
Konkurs: „Gorąca misja Cin&Cin”
  • 0
  • 1
27.01.2012

Konkurs: „Gorąca misja Cin&Cin”

„Gorąca misja Cin&Cin” to kolejna odsłona nowej linii komunikacji marki, zapoczątkowanej 21 listopada 2011 r. przez spot telewizyjny „Agentki Cin&Cin”. Centralnym elementem akcji będzie konkurs, który zostanie poprzedzony działaniami BTL, zaś między 20 stycznia a 15 lutego także wzmożonymi aktywnościami w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2012