Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści” - Marketing przy Kawie
Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści”
  • 0
  • 1
27.01.2012

Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści”

Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści” stawia pod znakiem zapytania obraz świata kultury niszczonego przez „piratów” poprzez nielegalne ściąganie i kopiowanie muzyki, filmów i książek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 stycznia 2012