0 1 0 0 0 7.03.2012Konkurs filmowy Ty Plus FestiwalTy Plus Festiwal to konkurs spotów reklamowych promujących festiwal Off Plus Camera. Zgłoszenia przyjmowane są do 23 marca.
0 3 0 0 0 7.03.2012Rozpoczyna się kampania „Uwolnij namiętność i pożądanie”6 marca została zainaugurowana ogólnopolska kampania edukacyjna „Uwolnij namiętność i pożądanie”. Celem akcji jest popularyzowanie wiedzy o pozytywnej roli seksualności i intymności w życiu człowieka.
0 3 0 0 0 7.03.2012Medialny ranking uczelni wyższychW ciągu najbliższych kilku lat liczba studentów może spaść nawet o trzydzieści procent. Wszystko za sprawą nadciągającego niżu demograficznego, który uderzy także w uczelnie publiczne. Studenci wybiorą te szkoły, które będą uważać za najlepsze. Jak dbają o wizerunek państwowe uniwersytety i politechniki? Sprawdził to „Press-Service Monitoring Mediów”.
0 1 0 0 0 7.03.2012Kobieca cyberprzestrzeń: raportGemius Polska prezentuje profil polskiej internautki przygotowany na bazie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2011 roku oraz raportów „E-commerce w Polsce 2011” i „Finanse i plany finansowe internautów”.
0 1 0 0 0 7.03.2012Fanpage Trends za luty 2012W lutym na polskim Facebooku królowały dwa fan pages – Demotywatory oraz Kwejk, którym nieustannie przybywa fanów. W ubiegłym miesiącu liczba „lubię to” na obu profilach przekroczyła liczbę 200 tysięcy, co w ciągu jednego miesiąca nie udało się wcześniej żadnemu innemu profilowi.
0 1 0 0 0 7.03.2012Ostatnie dni rekrutacji na śródroczne studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej w KrakowieJuż tylko kilka dni pozostało do końca rekrutacji na pięć kierunków studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Jak zawsze są one dostosowane do zmieniającego się rynku pracy i odpowiadają na potrzeby kandydatów.
0 1 0 0 0 7.03.2012Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych LotW związku z licznymi pytaniami mediów i komentarzami internautów w sprawie prowadzonej obecnie przez nowe linie lotnicze OLT Express kampanii marketingowej, która jest łudząco zbliżona wizerunkowo do kampanii marketingowej Polskich Linii Lotniczych Lot prowadzonej od września 2011 roku, PLL Lot informują, że podjęły działania prawne zmierzające do zaprzestania rozpowszechniania przez linię lotniczą OLT Express kwestionowanej reklamy.
0 1 0 0 0 7.03.2012Gorteks z agencją public relationsPolski producent bielizny Gorteks podjął współpracę z agencją VanguardPR należącą do grupy Adweb. Umowa obejmuje działania z zakresu media relations.
0 1 0 0 0 7.03.2012Serca Telepizzy na dzień kobiet i mężczyznZ okazji święta kobiet i mężczyzn Telepizza przygotowała dla swoich fanów specjalne konkursy i promocje. Pizze w kształcie serca „dla niej i dla niego”, kampanie promocyjne w lokalach i Internecie oraz akcje w regionalnych rozgłośniach radiowych będą zachęcać do odwiedzania lokali lub złożeniu zamówienia z dostawą do domu czy biura.
0 1 0 0 0 7.03.2012AmerSport przedłuża umowę z agencją public relationsAmerSport – wyłączny dystrybutor marek Converse, Caterpillar i Merrell w Polsce – przedłużył dotychczasową umowę z agencją Konkret PR. Agencja zajmie się prowadzeniem działań z zakresu PR produktowego oraz e-PR.