0 1 0 4.07.2012Portal ModnaUlica.pl zadba o media relationsAgencja Link do Dialogu rozpoczęła współpracę z portalem modowym ModnaUlica.pl. W ramach umowy agencja zajmie się realizacją oraz komunikacją kampanii społeczno-edukacyjnej organizowanej przez serwis – „Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek”.
0 1 0 4.07.2012Teva wybrała agencję do promocji nowej marki lekówHill+Knowlton Strategies zajmie się komunikacją marki leków OTC, wprowadzanej na polski rynek przez Teva Polska. Kontrakt dotyczy marki Vicks, pod którą oferowane będą leki na objawy przeziębienia i grypy.
0 1 0 4.07.2012Restauracje Magdy Gessler z agencją social mediaAgencja Walk Social Media zajmie się kompleksową obsługą 14 restauracji Magdy Gessler w serwisie Facebook. Działania realizowane są na zlecenie Food Zone, operatora restauracji kategorii premium w Polsce. W ramach współpracy agencja realizuje działania komunikacyjne w sumie dla piętnastu fan pages.
0 1 0 4.07.2012Kampania Plusa w Gadu-GaduW sieci GG rozpoczęła się kampania reklamowa usługi Plus na Kartę, połączonej z Plus Miksem, prowadzonej pod hasłem „Nowe Taryfy”. Kampania rozpoczęła się 2 lipca i potrwa do 22 lipca.
1 1 0 4.07.2012Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lecha Shandy (wideo)Kompania Piwowarska rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także rozpoczęciu kampanii outdoorowej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy, emitowany w największych stacjach telewizyjnych.
0 1 0 4.07.2012„Panorama” myli się najczęściej – raport „Cztery stacje”Flagowy serwis informacyjny TVP 2 zalicza najwięcej wpadek antenowych spośród wszystkich programów tego typu – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów w raporcie „Cztery stacje”, dotyczącym maja 2012 r.
0 1 0 4.07.2012Rozwój Grupy Kapitałowej 4fun MediaGrupa Kapitałowa 4fun Media rozwija swój zespół. W ramach nowo utworzonej struktury wyodrębnione zostały działy: innovation, marketing & PR, na czele którego stanął Mateusz Górecki, oraz programming & produkcja, którego dyrektorem została Agnieszka Mokras. Do spółki dołączyły również kolejne osoby.
0 1 0 4.07.2012Pióra Roku – konkurs dziennikarzy custom publishingKonkurs dziennikarski Pióra Roku, organizowany przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej, jest przeznaczony dla dziennikarzy custom publishing. Jego celem jest promowanie i nagradzanie najlepszych prac dziennikarskich stworzonych dla czasopism firmowych.
1 2 1 3.07.2012Spoty Netii oraz plakaty filmu „Demony” i serialu „Zabójcy” nieetyczne (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące spotów reklamowych Netii „Telewizja osobista” oraz plakatów filmu „Demony” i serialu „Zabójcy”.
0 1 0 3.07.2012Letnia edycja Warsztatów Filmu ReklamowegoOd 14 do 15 lipca oraz 21 lipca w Warszawie odbędą się kolejne bezpłatne Warsztaty Filmu Reklamowego, organizowane przez Szkołę Mistrzów Reklamy. Tym razem sponsorem projektu jest Zepter International. 40 miejsc czeka na autorów scenariuszy filmów reklamowych, którzy prześlą swoje prace do 10 lipca.