Fanpage Trends za luty 2012 - Marketing przy Kawie
Fanpage Trends za luty 2012
  • 0
  • 1
7.03.2012

Fanpage Trends za luty 2012

W lutym na polskim Facebooku królowały dwa fan pages – Demotywatory oraz Kwejk, którym nieustannie przybywa fanów. W ubiegłym miesiącu liczba „lubię to” na obu profilach przekroczyła liczbę 200 tysięcy, co w ciągu jednego miesiąca nie udało się wcześniej żadnemu innemu profilowi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2012

Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych Lot

W związku z licznymi pytaniami mediów i komentarzami internautów w sprawie prowadzonej obecnie przez nowe linie lotnicze OLT Express kampanii marketingowej, która jest łudząco zbliżona wizerunkowo do kampanii marketingowej Polskich Linii Lotniczych Lot prowadzonej od września 2011 roku, PLL Lot informują, że podjęły działania prawne zmierzające do zaprzestania rozpowszechniania przez linię lotniczą OLT Express kwestionowanej reklamy.