Kobieca cyberprzestrzeń: raport
  • 0
  • 1
7.03.2012

Kobieca cyberprzestrzeń: raport

Gemius Polska prezentuje profil polskiej internautki przygotowany na bazie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2011 roku oraz raportów „E-commerce w Polsce 2011” i „Finanse i plany finansowe internautów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2012

Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych Lot

W związku z licznymi pytaniami mediów i komentarzami internautów w sprawie prowadzonej obecnie przez nowe linie lotnicze OLT Express kampanii marketingowej, która jest łudząco zbliżona wizerunkowo do kampanii marketingowej Polskich Linii Lotniczych Lot prowadzonej od września 2011 roku, PLL Lot informują, że podjęły działania prawne zmierzające do zaprzestania rozpowszechniania przez linię lotniczą OLT Express kwestionowanej reklamy.