0 2 0 0 1 7.03.2012Luksja: „Witaminy dają szczęście”Luksja rozpoczyna kampanię launchową nowej linii żeli pod prysznic z dodatkiem witamin. Pierwszą odsłonę działań będzie stanowić seria advertoriali publikowanych w kilkunastu tytułach prasowych.
0 1 0 0 0 6.03.2012Agencja Harder&Harder z nowymi klientamiHarder&Harder, agencja marketingu szeptanego i społecznościowego, poszerza portfolio o kolejnych klientów.
0 1 0 0 0 6.03.2012Konkurs na najlepszego dziennikarza ekonomicznego im. Władysława GrabskiegoRozpoczęła się X edycja konkursu na najlepszego dziennikarza ekonomicznego im. Władysława Grabskiego. Do 2 lipca można zgłaszać prace dziennikarskie, które powstały między początkiem 2011 a połową 2012 roku. Oceniony zostanie poziom merytoryczny pracy, warsztat dziennikarski, aktualność i znaczenie problematyki dla opinii publicznej oraz indywidualny charakter materiału.
0 1 0 0 0 6.03.2012Durex z agencją kreatywnąAgencja kreatywna TBWA / Tequila wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser. TBWA / Tequila pokonała w przetargu cztery inne agencje.
0 1 0 0 0 6.03.2012„Employee Engagement Study 2011”: wyniki ankietyMiędzynarodowe stowarzyszenie ekspertów ds. komunikacji w biznesie – IABC (International Association of Business Communicators) – wraz z firmą doradczą Buck Consultants przeprowadziło badanie zaangażowania pracowników pod koniec 2011 roku na świecie.
1 1 0 0 0 6.03.2012Delikatesy Alma reklamowane w kinach (wideo)W marcu we wszystkich 32 kinach Cinema City oraz Imax rusza kampania promocyjna delikatesów Alma. 8-sekundowy spot będzie emitowany w bloku specjalnym po zwiastunach filmowych.
0 1 0 0 0 6.03.2012Pierwsza kampania reklamowa kanału Crime & Investigation Network PolsatCrime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial „Urodzeni, by zabijać?”.
0 1 0 0 0 6.03.2012Kampania sponsoringowa marki GardenDo końca marca Garden, marka należąca do Agros-Nova, będzie sponsorować produkcje „M jak Miłość” i „Kocham Cię, Polsko”. Kampania sponsoringowa „Garden prosto z sadu” realizuje cele wizerunkowe.
0 1 0 0 0 6.03.2012Amica z agencją marketingu interaktywnegoAgencja GoldenSubmarine w drodze przetargu została wybrana przez Amikę do realizacji nowego projektu promocyjnego. Pierwszym etapem akcji był casting na prowadzącego specjalny program kulinarny, który w odcinkach będzie emitowany w serwisie internetowym.
2 4 0 0 0 6.03.2012Nowy wizerunek agencji K2 (wideo)Nowy wizerunek i nowa strona internetowa agencji K2 mają podkreślać fakt, że agencja nie zajmuje się wyłącznie Internetem, ale tworzy interaktywne kampanie we wszystkich kanałach.