Medialny ranking uczelni wyższych - Marketing przy Kawie
Medialny ranking uczelni wyższych
  • 0
  • 3
7.03.2012

Medialny ranking uczelni wyższych

W ciągu najbliższych kilku lat liczba studentów może spaść nawet o trzydzieści procent. Wszystko za sprawą nadciągającego niżu demograficznego, który uderzy także w uczelnie publiczne. Studenci wybiorą te szkoły, które będą uważać za najlepsze. Jak dbają o wizerunek państwowe uniwersytety i politechniki? Sprawdził to „Press-Service Monitoring Mediów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 marca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
7.03.2012

Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych Lot

W związku z licznymi pytaniami mediów i komentarzami internautów w sprawie prowadzonej obecnie przez nowe linie lotnicze OLT Express kampanii marketingowej, która jest łudząco zbliżona wizerunkowo do kampanii marketingowej Polskich Linii Lotniczych Lot prowadzonej od września 2011 roku, PLL Lot informują, że podjęły działania prawne zmierzające do zaprzestania rozpowszechniania przez linię lotniczą OLT Express kwestionowanej reklamy.