0 1 0 0 0 16.04.2012I Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect. Analityka nie musi być nudna25 kwietnia sale konferencyjne warszawskiego Novotelu będą gościć praktyków e-marketingu, którzy wdrażają do swojej pracy nowoczesne narzędzia pomiaru skuteczności kampanii w sieci. I Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect to pierwsza w Polsce inicjatywa promująca mierzenie reakcji użytkowników Sieci w celu zwiększania zysków z kampanii marketingowej.
3 1 0 0 0 16.04.2012Kampania BlueCash „Przyśpiesza przelewy” (wideo)16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania Blue Media promująca szybkie przelewy bankowe BlueCash. Grupą docelową są aktywni internauci przesyłający pieniądze w gronie znajomych, osoby dokonujące pilnych zakupów w sklepach internetowych czy opłacające swoje rachunki "na ostatnią chwilę”.
1 4 0 0 0 16.04.2012Decathlon promuje ofertę dla rowerzystów (wideo)W wiosennej kampanii sieci Decathlon promowane są rowery własnych marek B’Twin i Oxelo oraz produkty marek międzynarodowych, a także nowo uruchomiony, profesjonalny serwis rowerowy.
0 1 0 0 0 16.04.2012B&T Distribution po raz pierwszy z agencją public relationsW kwietniu rozpoczęła się współpraca pomiędzy firmą B&T Distribution, dystrybutorem hiszpańskich produktów spożywczych (m.in. oliwy Bertolli i Carbonell oraz soków Premium Fresh&Cool) w Polsce, a agencją 5tka PR & Marketing Szeptany.
1 1 0 0 0 16.04.2012Marka Orange zastąpiła Telekomunikację Polską (wideo)Od 16 kwietnia marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli pakiet usług mobilnych i stacjonarnych.
0 1 0 0 0 16.04.2012Projekty specjalne Reeboka pod opieką agencji PRWspółpracę z marką Reebok w zakresie komunikacji dotyczącej jej produktów i akcji specjalnych rozpoczęła agencja Partner of Promotion.
0 1 0 0 0 16.04.2012Kampania promująca książki o marketingu miejscWe wtorek 17 kwietnia rusza kampania promująca książki o tematyce marketingu miejsc, skierowana do osób zajmujących się marketingiem, reklamą i public relations.
0 3 0 0 0 15.04.2012Ufamy głównie znajomym, a coraz mniej reklamie – wynika z raportu Global Trust in Advertising NielsenaZgodnie z wynikami najnowszej edycji badań Global Trust in Advertising, przeprowadzonych przez firmę Nielsen, największym zaufaniem darzymy osobiste opinie znajomych (92%), mniejszym – ich opinie wyrażane on-line (70%), natomiast zaufanie do reklam w wyszukiwarkach, telewizji, radiu czy prasie, a także do reklamy zewnętrznej deklaruje poniżej 50% badanych
0 1 0 0 0 14.04.2012Rosną globalne wydatki reklamoweWydatki reklamowe w mediach tradycyjnych i w Internecie wzrosły w ubiegłym roku o ponad 7%, co wskazuje na coraz lepszą sytuację globalnej gospodarki – wynika z badań Nielsena i GroupM. Mniej wydano na reklamę jedynie w Europie.
0 1 0 0 0 14.04.2012PepsiCo kończy współpracę z małymi agencjami i butikami kreatywnymiPepsiCo zakończy współpracę na rynku amerykańskim z niewielkimi, niezależnymi agencjami obsługującymi marki koncernu. Redukcja ma wzmocnić współpracę firmy z holdingiem marketingowym Omnicom.