0 4 0 0 0 12.04.2012Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu MierzęcinPałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” ma akcentować wszechobecny motyw winny.
0 1 0 0 0 12.04.2012Rozstrzygnięto przetarg na obsługę fan zone Carlsberga na Euro 2012Red8 Events wygrała zorganizowany przez Carlsberg Polska przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. W przetargu brały udział agencje z wielu krajów Europy.
0 1 0 0 0 12.04.2012Stary Browar Kościerzyna z agencją public relationsSigma International (Poland) od kwietnia świadczy usługi PR na rzecz obiektu handlowego-usługowego Stary Browar Kościerzyna (woj. pomorskie), którego otwarcie zaplanowano na początku przyszłego roku.
1 1 0 0 0 12.04.2012„Roślina Plusssz” – nowa animowana kampania (wideo)Fabuła spotu ukazuje proces rośnięcia rośliny. W ujęciach prezentujących dany produkt widać efekty stosowania Plusssza.
1 3 0 0 0 12.04.2012Kampania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „Pełnoprawni i aktywni” (wideo)Fundacja Aktywnej Rehabilitacji wraz z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych rozpoczynają działania informacyjne w ramach kampanii promującej aktywną rehabilitację jako skuteczną metodę reintegracji społecznej osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4 1 0 0 0 12.04.2012„Come and Join” – Bartosz Bosacki w kampanii promocyjnej Poznania (wideo)Poznań rozpoczyna nową akcję promocyjną skierowaną do mieszkańców czterech europejskich krajów. Tym razem miasto zaprasza do wspólnej zabawy kibiców piłkarskich z krajów, które za niecałe 2 miesiące zagrają w Poznaniu. Kampania „Come and Join” rusza 16 kwietnia i potrwa do połowy maja.
0 3 0 0 0 12.04.2012Polski Dawid pokonał Goliata na FacebookuPolskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej dziesiątce średnia fanów to 748,2 tys., a średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661.
0 2 0 0 0 12.04.2012Nowa identyfikacja wizualna KrakowaW marcu Kraków wprowadził znak graficzny KRK. Celem zmian jest stworzenie nowej marki, rozpoznawalnego przekazu, który będzie umożliwiał łatwą identyfikację wszystkich nośników komunikatów na temat miasta (materiały drukowane i wizualne).
2 1 0 0 0 11.04.2012Rozpoczyna się rządowa kampania emerytalna (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna poświęcona reformie emerytalnej. Obejmuje ona m.in. telewizję oraz Internet, uruchomiona została także specjalna infolinia. W ten sposób rząd chce poinformować Polaków o szczegółach planowanej reformy. Kampania potrwa dwa tygodnie.
0 1 0 0 0 11.04.2012Unilever z agencją reklamowąAgencja Pełka Creatives rozpoczęła w marcu 2012 współpracę z firmą Unilever.