1 1 0 2.08.2012Bajka o dwóch rzezimieszkach – ósmy spot o cyfryzacji telewizji (wideo)Ciemna ulica, dwie postacie skradają się wzdłuż ściany, ich sumienia ewidentnie nie są czyste. Jeden z rzezimieszków postanawia zdradzić i dać drapaka. Czy choć on uniknie odsiadki za murami więzienia?
1 1 0 2.08.2012„Zakład” – nowa kampania reklamowa sieci Plus (wideo)3 sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa sieci Plus, która będzie informowała o udostępnieniu oferty LTE w najniższym abonamencie na rynku.
0 1 0 2.08.2012„Najmocniejsza kawa na świecie” – ponoć ma 200% więcej kofeiny niż zwykłaFirma Death Wish Coffee z północnej części Nowego Jorku stworzyła „najmocniejszą kawę na świecie”, która zawiera o 200% więcej kofeiny niż standardowy gatunek kawy.
0 3 0 2.08.2012Nowe ostrzeżenia Frugo. Teraz nad Bałtykiem„Frugo ostrzega” – to hasło nowej kampanii marki, która prowadzona jest w sąsiedztwie festiwali muzycznych, a teraz również na nadmorskich plażach. Tablice umieszczone bezpośrednio na plażach ostrzegają plażowiczów przed niebezpieczeństwami, jakie niosą dla nich: gorące słońce, biały piasek i morska woda.
0 1 0 1.08.2012Ciszewski MSL Internet zmienia nazwę na MSLGroup Social Hive PolandAgencja interaktywna Ciszewski MSL Internet zmienia nazwę na MSLGroup Social Hive Poland oraz staje się częścią jednej z największych globalnych firm specjalizujących się w tematyce social media. Główną przyczyną rebrandingu jest realizacja globalnej strategii rozwoju MSLGroup.
0 1 0 1.08.2012Raport „Cztery stacje” – czerwiec 2012Joanna Mucha w czerwcu stała się jedną z najważniejszych osób w kraju. Euro 2012 sprawiło, że dla dziennikarzy jej wypowiedzi były niezwykle cenne. Według raportu „Cztery stacje”, wydawanego przez Press-Service Monitoring Mediów, minister sportu i turystyki była drugim najczęściej udzielającym wypowiedzi w telewizji politykiem, zaraz za Donaldem Tuskiem.
0 3 0 1.08.2012Inauguracja igrzysk olimpijskich Londyn 2012 w polskich mediachCeremonia otwarcia Igrzysk XXX Letniej Olimpiady Londyn 2012 rozpoczęła się 27 lipca o godzinie 22.00 czasu polskiego. Trwające ponad trzy godziny widowisko obejrzało 60 tys. widzów na Stadionie Olimpijskim w Londynie oraz ponad miliard przed telewizorami na całym świecie. Firma Newton Media zbadała, jak w polskich dziennikach i tygodnikach komentowano inaugurację igrzysk w Londynie.
0 1 1 1.08.2012Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorcówInternauci z regionu Europy Środkowo-Wschodniej z rosnącym entuzjazmem surfują w Sieci za pomocą smartfonów i tabletów. W czerwcu br. co siedemnasta odsłona w tej części Starego Kontynentu została dokonana za pomocą urządzenia mobilnego. Wśród producentów urządzeń przenośnych palmę pierwszeństwa wciąż dzierży Apple, ale inne brandy już depczą gigantowi z Cupertino po piętach – wynika z raportu „Do you CEE”, dostarczonego przez Gemius.
0 1 0 1.08.2012Limitowana wersja Fanty o smaku truskawki i kiwi wsparta kampanią reklamowąDo portfolio marki Fanta dołączyła kompozycja łącząca smak truskawek i kiwi. Obecny już na półkach sklepowych napój to limitowana edycja, sprzedawana do wyczerpania zapasów. Produkt będzie reklamowany w telewizji (dziesięciosekundowe spoty), bezpośrednio w sklepach oraz podczas specjalnych wydarzeń organizowanych dla konsumentów.
0 1 0 1.08.2012Rozpoczyna się kampania reklamowa domu sprzedaży mediów tematycznych AtmediaW prasie i Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Atmedia, która promuje m.in. Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung i Atmothers, czyli pakiety demograficzne z tegorocznej oferty spółki.