Ufamy głównie znajomym, a coraz mniej reklamie – wynika z raportu Global Trust in Advertising Nielsena
  • 0
  • 3
15.04.2012

Ufamy głównie znajomym, a coraz mniej reklamie – wynika z raportu Global Trust in Advertising Nielsena

Zgodnie z wynikami najnowszej edycji badań Global Trust in Advertising, przeprowadzonych przez firmę Nielsen, największym zaufaniem darzymy osobiste opinie znajomych (92%), mniejszym – ich opinie wyrażane on-line (70%), natomiast zaufanie do reklam w wyszukiwarkach, telewizji, radiu czy prasie, a także do reklamy zewnętrznej deklaruje poniżej 50% badanych

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2012