1 1 0 0 0 14.04.2012Kampania reklamowa TK Maxx (wideo)TK Maxx – sieć sklepów oferująca ubrania i akcesoria znanych marek w niższych cenach – rozpoczyna kampanię reklamową obejmującą największe stacje telewizyjne w Polsce. Spot promujący ofertę na sezon letni będzie emitowany od 16 kwietnia 2012 r. na antenie telewizji TVN, Polsat i AT Media. Kampania obejmuje także reklamę w prasie, Internecie i radiu.
0 2 0 0 2 14.04.2012Władze Londynu zakazały reklamy sugerującej, że homoseksualizm można wyleczyćW Londynie nie dopuszczono do przeprowadzenia outdoorowej kampanii społecznej, która sugerowała, że homoseksualizm można wyleczyć. Przygotowały ją miejscowe ortodoksyjne organizacje chrześcijańskie.
0 1 0 0 0 13.04.2012„Wielki wybór, niskie ceny” po sąsiedzku w Realu12 kwietnia sklepy Real rozpoczęły nową kampanię, której hasło przewodnie brzmi: „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie – bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej.
0 1 0 0 0 13.04.2012ClickAd z agencją public relationsZ początkiem kwietnia spółka ClikAd rozpoczęła współpracę z Dobra Communications. Agencja będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu PR.
1 1 0 0 0 13.04.2012Kampania Lego Friends skierowana do dziewczynek (wideo)Pod koniec marca rozpoczęła się kampania reklamowa nowej serii zabawek konstrukcyjnych Lego Friends, skierowanych do dziewczynek. Bohaterki spotu telewizyjnego to pięć przyjaciółek mieszkających w miasteczku Heartlake.
0 1 0 0 0 13.04.2012Sagemcom zadba o public relationsSagemcom, dostawca rozwiązań komunikacyjnych, rozpoczął współpracę z agencją Węc PR. Agencja zajmie się PR produktowym dla marki kieszonkowych projektorów Philips PicoPix.
1 1 0 0 0 13.04.2012Dociekliwi znowu na tropie – trzecia odsłona kampanii informacyjnej McDonald’s Polska (wideo)Firma McDonald’s Polska wznawia ogólnopolską kampanię informacyjną „Dociekliwi”, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat jej produktów. Podkreślane są wysokie standardy przygotowywania dań z menu McDonald’s oraz naturalne pochodzenie ich składników.
0 1 0 0 0 13.04.2012TVN i Ringier Axel Springer rozpoczynają negocjacje w sprawie partnerstwa w Grupie OnetPolska grupa medialna TVN informuje, że po przeprowadzeniu kompleksowego przeglądu strategii spółki postanowiła podjąć na zasadzie wyłączności negocjacje z Ringier Axel Springer Media AG w sprawie strategicznego partnerstwa w Grupie Onet.pl.
1 1 0 0 2 13.04.2012„Kibic Mały“ Hoop Coli zachęca do otwierania się na innych (wideo)16 kwietnia rozpocznie się kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli „Kibic Mały”. Jest ona kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Polak Mały”, a potrwa do końca maja br.
0 1 0 0 0 13.04.2012Rozpoczyna się VII edycja konkursu Golden ArrowKonkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow jest organizowany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications od 2006. Jego głównym celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.