I Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect. Analityka nie musi być nudna
  • 0
  • 1
16.04.2012

I Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect. Analityka nie musi być nudna

25 kwietnia sale konferencyjne warszawskiego Novotelu będą gościć praktyków e-marketingu, którzy wdrażają do swojej pracy nowoczesne narzędzia pomiaru skuteczności kampanii w sieci. I Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect to pierwsza w Polsce inicjatywa promująca mierzenie reakcji użytkowników Sieci w celu zwiększania zysków z kampanii marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 kwietnia 2012