0 1 0 2.08.2012Rip Curl zadba o social mediaOd sierpnia 2012 roku obsługą marki Rip Curl (producent odzieży, butów i akcesoriów sportowych przeznaczonych do surfingu i snowboardu) na Facebooku zajmie się agencja Leniva Studio.
0 6 0 2.08.2012iTaxi reklamuje się w stołecznych klubach i restauracjach1 sierpnia w restauracjach i klubach w centrum Warszawy rozpoczęła się kampania reklamowa iTaxi – aplikacji umożliwiającej zamawianie taksówek. Przez miesiąc eksponowane będą różne wersje plakatów: po cztery dla kobiet i mężczyzn.
0 4 0 2.08.2012Facebook i Twitter bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Kiedy zrównają się z agencjami informacyjnymi?Media chętniej powołują się na Facebooka i Twittera niż na doniesienia płynące z telewizji – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Gdyby porównać media społecznościowe z tradycyjnymi tytułami prasowymi i rozgłośniami, Facebook i Twitter zajęłyby piąte i szóste miejsce w rankingu opiniotwórczości, wyprzedzając wszystkie tygodniki czy stacje telewizyjne.
0 2 0 2.08.2012Desperados Red prezentuje interaktywną rozszerzoną rzeczywistośćOd 1 sierpnia każdy mieszkaniec Warszawy, Gdańska oraz Krakowa może rozszerzyć swoją rzeczywistość dzięki wykorzystaniu technologii augmented reality na siatkach wielkoformatowych, citylightach lub frontlightach reklamy marki Desperados Red.
0 1 0 2.08.2012Kampania Škody: „Czytam, bo wiem co dobre”„Czytam, bo wiem co dobre“ to wspólna akcja programu „Škoda. Wiesz co dobre!” i portalu lubimyczytac.pl. Jej celem jest zaangażowanie internautów w wybór najciekawszych ich zdaniem tytułów książkowych z sześciu różnych kategorii tematycznych.
0 6 0 2.08.2012Letnia kampania reklamowa marki VolkswagenMarka Volkswagen realizuje letnią kampanię reklamową, mającą na celu wsparcie sprzedaży nowych wersji wyposażenia CityLine. Przewodnie hasło kampanii to „Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście”.
0 1 0 2.08.2012Sertop zadba o media społecznościoweAgencja OX Media wraz z DM Intermedia rozpoczęła działania w mediach społecznościowych dla Sertopu, producenta serów topionych. Firma zdecydowała się budować komunikację z fanami marki na Facebooku.
0 1 0 2.08.2012Samsung partnerem technologicznym Muzeum Powstania WarszawskiegoFirma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy „O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego”, która została otwarta 31 lipca.
0 2 0 2.08.2012Oglądalność igrzysk olimpijskich w Polsce: analizaPierwsze dni olimpijskich zmagań pokazują, że pomimo braku większych sukcesów Polaków transmisje z olimpiady cieszą się nad Wisłą dużym zainteresowaniem – wynika z analizy przygotowanej przez Jakuba Radziwilskiego z Universal McCann.
0 5 0 2.08.2012„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEAIKEA Targówek 1 sierpnia rozpoczęła w Warszawie ekologiczną kampanię reklamową. Podczas akcji zostaną wykorzystane m.in. gigantyczne meble z trawy, „rosnące” billboardy, hasła reklamowe „wyczyszczone” na ulicach oraz kiełkujące ulotki. Przez cały czas trwania akcji rośliny znajdować się będą pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu na powrót trafią do naturalnej gleby. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do odwiedzenia sklepu na Targówku.