0 1 0 0 0 17.04.2012NoVa Park zadba o public relationsZ początkiem kwietnia 2012 roku agencja public relations Orchidea PR rozpoczęła współpracę z galerią handlową NoVa Park, zlokalizowaną w Gorzowie Wielkopolskim. Umowa obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe.
0 1 0 0 0 17.04.2012Trupa Czango z agencją public relationsGrupa aktorska Trupa Czango z Warszawy w kwietniu wznowiła współpracę z Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 17.04.2012E-commerce w praktyce – druga część konferencji14 maja rozpocznie się druga część cyklu bezpłatnych konferencji roadshow E-commerce w praktyce, prowadzonych przez praktyków branży. Akademia Empathy odwiedzi 7 polskich miast.
1 1 0 0 0 17.04.2012Magdalena Różczka w kampanii społecznej dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych (wideo)Animowany spot zachęca do przekazywania 1% podatku na rzez Fundacji Rodzin Adopcyjnych, prowadzącej Interwencyjną Placówkę Opiekuńczą (IPO), która ratuje życie porzuconych noworodków.
0 1 0 0 0 17.04.2012Kampania reklamowa marki Quatra (wideo)16 kwietnia rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej marki Quatra z portfolio Sygnity, obejmującego programy księgowo-finansowe skierowane do MSP. Kampania obecna będzie w telewizji oraz prasie biznesowej. Działania wspierane są intensywną kampanią odsłonową w Internecie.
1 1 0 0 2 17.04.2012Brodzik, Gruszka, Seweryn i inni w kampanii społecznej zachęcającej do czytania (wideo)„Czytaj! Zobacz więcej”– to kampania społeczna, której celem jest zmiana wizerunku książki. Czytanie to przyjemność i dobra zabawa, co w przewrotny sposób, żonglując stereotypami na skraju absurdu, pokazują zaangażowani w akcję pisarze, dziennikarze i artyści.
2 1 0 0 0 17.04.2012National Geographic Channel i Soraya Men Adventure łączą siły w partnerstwie marek (wideo)16 kwietnia rozpoczyna się kampania Soraya Men Adventure na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland. Marka męskich kosmetyków z oferty Soraya wiąże się z męskim programmingiem National Geographic Channel.
1 1 0 0 0 17.04.2012„Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg” – nowe hasło reklamowe Carlsberga (wideo)Carlsberg Polska, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, wprowadza nowe hasło reklamowe. Od teraz kampaniom Carlsberga w Polsce będzie towarzyszyć hasło: „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg.”. Jest to lokalna adaptacja światowej kampanii, która ruszyła w zeszłym roku pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”.
1 1 0 0 0 17.04.2012„Ustrzel nagrody” – piłkarska promocja Tymbarku (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się telewizyjna kampania napojów Tymbark, wspierająca piłkarską promocję „Ustrzel nagrody”. Wyjątkowy zawodnik – kapselek Tymbarku – pojawia się na boisku wraz z nagrodami, które można zdobyć w promocji.
0 1 0 0 0 17.04.2012Piłkarska promocja „Kibicuj razem z Mlekołakami”W każdym promocyjnym opakowaniu Mlekołaków 250g i 500g znajdują się naklejki z wizerunkami piłkarzy. Do zebrania jest cała kolekcja gwiazd futbolu. Dodatkowo każdy konsument może wziąć udział w cotygodniowym losowaniu piłkarskich nagród.