0 1 0 0 0 9.02.2012Grupa Hotelowa Orbis z agencją PROrbis podjął w styczniu współpracę z agencją Public Dialog. Zakres umowy obejmuje działania brand PR dla wszystkich marek zarządzanych w Polsce przez Grupę Hotelową Orbis, w tym Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap/Ibis Budget oraz Orbis Hotels.
0 1 0 0 0 9.02.2012Pierwsi laureaci konkursu Superbrands Polska 2012Znamy już pierwszych laureatów konkursu Superbrands Polska 2012. Tytuł Superbrands jest wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd.
1 1 0 0 0 9.02.2012Czwarty odcinek internetowego „serialu” ING Banku Śląskiego (wideo)Emisja spotu rozpocznie się 12 lutego. Cel kampanii to przede wszystkim budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i podkreślenie najważniejszych korzyści płynących z jego posiadania.
0 1 0 0 0 9.02.2012Kaszki Nestlé Nutrition oceniane przez ekspertki StreetcomRozpoczyna się kampania rekomendacji konsumenckich kaszek mleczno-ryżowych Nestlé, prowadzona przez agencję Streetcom Polska. Na potrzeby kampanii z bazy agencji wyselekcjonowano 3 000 mam niemowląt i dzieci w wieku 4–24 miesiące. Panie będą oceniały produkt i zarekomendują go swoim znajomym.
0 2 0 0 0 9.02.2012Zakupy grupowe w Polsce: raportZakupy grupowe stają się coraz popularniejsze. Rośnie nie tylko oglądalność powstałych już witryn oferujących „deale”, ale także liczba podmiotów poszerzających swoją ofertę o serwisy z zakupami grupowymi. A co dla konsumentów najważniejsze – rośnie też liczba ofert prezentowanych na tych witrynach. Takie wnioski niosą z sobą badania przeprowadzone przez Polskie Badania Internetu.
1 1 0 0 0 9.02.2012„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie (wideo)Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukaże się 9 lutego z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawią się też nowe rubryki.
0 1 0 0 0 9.02.2012Madonna i Smirnoff kontynuują współpracę w 2012 rokuDrugi rozdział w historii współpracy Madonny z marką Smirnoff rozpoczął się w piątek 3 lutego, kiedy to na portalu YouTube ukazało się oficjalne wideo do singla „Give Me All Your Luvin”, który promuje płytę „MDNA”.
0 1 0 0 0 9.02.2012Najbardziej popularne fan pages na polskim FacebookuSocialBakers przygotowało statystyki informujące o tym, jakie fan pages są najbardziej popularne na polskim Facebooku. Po raz pierwszy w badaniu pojawił się także ranking najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube.
0 1 0 0 0 9.02.2012Fanpage Trends za styczeń 2012W styczniu polski Facebook żył informacjami na temat regulacji ACTA. Fan page powstałe w ramach protestu przeciwko ACTA bardzo dobrze radziły sobie pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz „liczby osób, które o tym mówią”.
1 1 0 0 0 9.02.2012Reklama Braveranu – środka na potencję (wideo)Braveran to nowy produkt firmy Aflofarm przeznaczony dla osób mających problemy ze sprawnością seksualną. Spot pokazuje mechanizm samej erekcji oraz sposób działania produktu.