1 1 0 0 0 13.04.2012Kampania Lego Friends skierowana do dziewczynek (wideo)Pod koniec marca rozpoczęła się kampania reklamowa nowej serii zabawek konstrukcyjnych Lego Friends, skierowanych do dziewczynek. Bohaterki spotu telewizyjnego to pięć przyjaciółek mieszkających w miasteczku Heartlake.
0 1 0 0 0 13.04.2012Sagemcom zadba o public relationsSagemcom, dostawca rozwiązań komunikacyjnych, rozpoczął współpracę z agencją Węc PR. Agencja zajmie się PR produktowym dla marki kieszonkowych projektorów Philips PicoPix.
1 1 0 0 0 13.04.2012Dociekliwi znowu na tropie – trzecia odsłona kampanii informacyjnej McDonald’s Polska (wideo)Firma McDonald’s Polska wznawia ogólnopolską kampanię informacyjną „Dociekliwi”, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat jej produktów. Podkreślane są wysokie standardy przygotowywania dań z menu McDonald’s oraz naturalne pochodzenie ich składników.
0 1 0 0 0 13.04.2012TVN i Ringier Axel Springer rozpoczynają negocjacje w sprawie partnerstwa w Grupie OnetPolska grupa medialna TVN informuje, że po przeprowadzeniu kompleksowego przeglądu strategii spółki postanowiła podjąć na zasadzie wyłączności negocjacje z Ringier Axel Springer Media AG w sprawie strategicznego partnerstwa w Grupie Onet.pl.
1 1 0 0 2 13.04.2012„Kibic Mały“ Hoop Coli zachęca do otwierania się na innych (wideo)16 kwietnia rozpocznie się kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli „Kibic Mały”. Jest ona kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Polak Mały”, a potrwa do końca maja br.
0 1 0 0 0 13.04.2012Rozpoczyna się VII edycja konkursu Golden ArrowKonkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow jest organizowany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications od 2006. Jego głównym celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.
0 6 0 0 0 13.04.2012Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2012Polskie Badania Internetu i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki Megapanelu za luty 2012.
0 1 0 0 0 13.04.2012Rozstrzygnięto przetarg na kampanię promocyjną dla miasta KołobrzegAgencja non-standard Brainshake wygrała przetarg na kampanię wizerunkową Kołobrzegu. Kampania ma ukazywać zalety miasta jako miejsca oferującego nieograniczone możliwości wypoczynku i być spójna z aktualną strategią komunikacyjną.
0 1 0 0 0 13.04.2012Druga odsłona kampanii reklamowej domów towarowych Wars Sawa JuniorKampania Wars Sawa Junior prezentuje odświeżony, młodzieżowy wizerunek domów towarowych. W rolach modelek występują amatorki – laureatki castingu zorganizowanego przez Wars Sawa Junior. Kampania wizerunkowa rozpoczęła się na początku kwietnia.
1 1 0 0 0 13.04.2012Kinowa kampania Super-Pharm (wideo)13 kwietnia w warszawskich kinach Cinema City i Helios Femina rozpocznie się kampania kinowa programu lojalnościowego Super-Pharm – LifeStyle. Jest ona skierowana do klientek dużych warszawskich galerii handlowych i ma na celu zachęcenie aktualnych i potencjalnych klientek Super-Pharm do przystąpienia do klubu LifeStyle.