0 1 0 20.07.2012Awanse w miesięczniku „M jak Mama”Nową dyrektor wydawniczą miesięcznika „M jak Mama” (Murator) została Agata Brzozowska, natomiast Marta Radzik-Maj objęła stanowisko redaktor naczelnej tego tytułu. Izabella Radecka, która dotychczas łączyła obowiązki redaktor naczelnej miesięczników „M jak Mama” i „Zdrowie”, zostanie naczelną drugiego z tych tytułów.
1 1 0 20.07.2012Start II tury konkursu „Moje pokolenie ’89” (wideo)16 lipca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie reżyser Paweł Jóźwiak-Rodan zainaugurował II etap konkursu „Moje pokolenie ’89”. Do 15 października chętni mogą nadsyłać materiały filmowe portretujące pokolenie ludzi urodzonych po 1989 roku. Najciekawsze prace staną się częścią pierwszego w Polsce pełnometrażowego crowdsourcingowego filmu dokumentalnego, którego premierę zaplanowano na 2013 rok.
1 1 0 20.07.2012„Dłonie” – najnowsza wizerunkowa kampania Orange (wideo)20 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa Orange, informująca o zasięgu Internetu dostępnego w ofercie tej firmy. Kampania będzie prowadzona w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania komunikacyjne mają charakter wizerunkowy.
0 2 1 20.07.2012Raport: Najbardziej pożądane marki smartfonówNajpopularniejszym operatorem telefonii komórkowej wśród internautów jest Orange (32 proc. wskazań). Plus, T-Mobile i Play to operatorzy, których internauci wybierają w drugiej kolejności – wynika z badań przeprowadzonych przez MEC.
1 2 0 20.07.2012Euro 2012 w polskiej prasie i InternecieTematyka zakończonych niedawno mistrzostw Europy w piłce nożnej niewątpliwie zdominowała polskie media na okres przynajmniej kilku tygodni. Od 8 czerwca zainteresowania czytelników skupiały się przede wszystkim na odbywającym się w naszym kraju turnieju, a wydarzenia z innych dziedzin, zazwyczaj dominujących (jak polityka), były zdecydowanie mniej eksponowane, jeżeli nie pomijane – wynika z raportu firmy Newton Media.
0 1 0 20.07.2012Firma Asbis zadba o public relationsFirma Asbis, dystrybutor komponentów komputerowych, rozszerzyła współpracę z agencją 4 Publicity. Agencja zajmie się obsługą PR serii akcesoriów elektronicznych sygnowanych logo Ferrari.
0 7 0 20.07.2012Tomasz Adamek przedłużył współpracę z marką napojów energetycznych Las Vegas (zdjęcia z planu)Marka Las Vegas Power Energy Drink poinformowała, że w czerwcu przedłużyła kontrakt z bokserem Tomaszem Adamkiem na wykorzystanie jego wizerunku w działaniach marketingowych.
0 1 0 20.07.2012Lana Del Rey została twarzą marki odzieżowej H&MPiosenkarka Lana Del Rey będzie tej jesieni promować swoją twarzą i głosem markę odzieżową H&M na całym świecie. Na potrzeby kampanii Del Rey weźmie udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej przez parę fotografów: Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina. Wykona również cover przeboju „Blue Velvet” (klip wyreżyseruje Johan Renck).
0 1 0 20.07.2012„Gazeta Wyborcza” na iPadaOd 20 lipca użytkownicy iPadów mogą czytać na swoich tabletach codzienne wydanie „Gazety Wyborczej” wraz z jej dodatkami – „Gazetą Stołeczną” oraz „Sportem.pl” i „Dużym Formatem”.
1 1 0 20.07.2012Subaru XV reklamowane w Multikinie (wideo)W drugim kwartale 2012 roku samochód Subaru XV promowany był w kinach sieci Multikino. W ramach kampanii zleconej przez Subaru Import Polska prowadzone były działania on screen i off screen. Akcję uzupełniały reklamy prasowe oraz promocja w Internecie.