„Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg” – nowe hasło reklamowe Carlsberga (wideo)
  • 1
  • 1
17.04.2012

„Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg” – nowe hasło reklamowe Carlsberga (wideo)

Carlsberg Polska, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, wprowadza nowe hasło reklamowe. Od teraz kampaniom Carlsberga w Polsce będzie towarzyszyć hasło: „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg.”. Jest to lokalna adaptacja światowej kampanii, która ruszyła w zeszłym roku pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2012

16 kwietnia 2012