Brodzik, Gruszka, Seweryn i inni w kampanii społecznej zachęcającej do czytania (wideo) - Marketing przy Kawie
Brodzik, Gruszka, Seweryn i inni w kampanii społecznej zachęcającej do czytania (wideo)
  • 1
  • 1
17.04.2012

Brodzik, Gruszka, Seweryn i inni w kampanii społecznej zachęcającej do czytania (wideo)

„Czytaj! Zobacz więcej”– to kampania społeczna, której celem jest zmiana wizerunku książki. Czytanie to przyjemność i dobra zabawa, co w przewrotny sposób, żonglując stereotypami na skraju absurdu, pokazują zaangażowani w akcję pisarze, dziennikarze i artyści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2012