0 3 0 0 0 21.05.2012„Rewolucja 15°” – startuje kampania Samsung Eco BubbleStartuje nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania promować będą technologię Eco Bubble, która umożliwia pranie w temperaturze 15 stopni. Równolegle do kampanii rusza akcja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”.
0 1 0 0 0 21.05.2012Produkty spożywcze po raz kolejny pod legistacyjną lupą UEUnia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce dokonało podsumowania nowych przepisów.
0 1 0 0 0 21.05.2012Exact Systems z agencją public relationsExact Systems – dostawca usług dla branży motoryzacyjnej – podpisał umowę z agencją ComPress. Agencja zajmie się realizacją działań z zakresu PR produktowego i korporacyjnego.
0 3 0 0 0 21.05.2012Longboardziści wyruszyli w świat z marką CroppMarka Cropp wysłała dwóch pasjonatów jazdy na longboardzie (dłuższej wersji normalnej deskorolki) – Jacka Brykczyńskiego i Adama Szostka – w sześciomiesięczną podróż po świecie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Debiut platformy do sprzedaży powierzchni reklamowej w Internecie – iBillboardNa polskim rynku rozpoczyna działalność iBillboard, zautomatyzowana platforma do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu RTB. Równocześnie platforma jest uruchamiana także na rynku tureckim, a w ciągu kilkunastu tygodni zadebiutuje także w Czechach i na Węgrzech. Produkt ma docelowo funkcjonować w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 1 21.05.2012Kampania outdoorowa napojów Frugo21 maja rozpoczęła się kolejna kampania outdoorowa Frugo, prowadzona na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski. Akcja potrwa do końca czerwca.
0 5 0 0 0 21.05.2012Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raportW kwietniu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Rzeczpospolita”. Na podium znalazło się też radio RMF FM. W Top15 sklasyfikowano również dwa portale internetowe: tvn24.pl i onet.pl.
0 1 0 0 0 21.05.2012Immochan przedłuża umowę z agencją reklamowąEuro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie budować strategię marki centrów handlowych Auchan.
0 1 0 0 0 21.05.2012Magnesia zadba o public relationsMulti Communications rozpoczęło współpracę z czeskim producentem wód mineralnych Magnesia. Agencja została zaproszona do pracy nad projektem przez Innovations Communications Group.
2 2 0 0 0 21.05.2012Jacek Gmoch w kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” (wideo)Znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch wziął udział w kampanii sieci marketów Lidl. Szerokozasięgowa kampania rozpoczęła się 20 maja i potrwa do 1 lipca. Charakterystyczna szata graficzna kreacji reklamowych ma nawiązywać do strzałek i grafów, rysowanych przez Gmocha w trakcie komentowania meczów.