0 1 0 0 1 27.06.2012Badanie: czy krótsze wersje reklam mogą być wciąż efektywne?Firmy wkładają wiele wysiłku w tworzenie 30-sekundowych reklam. Czy długie spoty można jednak skrócić tak, by były maksymalnie efektywne przy minimalnym czasie emisji? Badanie NeuroFocus, stworzone przez Nielsena, a polegające na analizie neurologicznej odbiorców reklam, pokazuje, że istnieje sposób na skrócenie spotów tak, aby jednocześnie podnieść ich wydajność.
0 2 0 0 0 26.06.2012Majowy raport „Scena polityczna”Dla Janusza Palikota maj okazał się fatalny. Według raportu „Scena polityczna”, stworzonego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów, niemal trzy czwarte publikacji na jego temat w najpoczytniejszych gazetach miało wydźwięk negatywny. To w realiach polskich mediów sytuacja zupełnie niecodzienna.
2 1 0 0 0 26.06.2012Nike+ Fuel Band z Titanium Grand Prix w Cannes Lions 2012W zakończonym 23 czerwca Międzynarodowym Konkursie Reklamy w Cannes nagrodę główną Titanium and Integrated Lions otrzymała kampania Nike+ Fuel Band. W kategorii tej wyróżniane są przełomowe kampanie integrujące różne kanały przekazu.
0 1 0 0 0 26.06.2012Lepszy handel w rytm muzykiRytmiczne melodie w salonie sprzedaży powodują, że klienci zostają dłużej i rozmawiają z obsługą. Intensywne i kwiatowe zapachy zniechęcają zaś do wchodzenia na wyższe piętra sklepu – takie są wnioski z badania przeprowadzonego we wrocławskim wydziale SWPS.
4 1 0 0 0 26.06.2012Kampania reklamowa kosmetyków Original Source (wideo)Na potrzeby kampanii reklamowej żeli pod prysznic marki original Source stworzono cztery spoty reklamowe. Spoty wykorzystane zostały jako billboardy sponsorskie, wyświetlane przed programem „Przystanek FanCamp” w TVP.
0 1 0 0 0 26.06.2012Laureaci V edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”Rozstrzygnięto piątą edycję konkursu „Znajdź Haka na Raka” w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zwycięzcami zostali uczniowie Zespołu Szkół Technicznych „Mechanik” w Jeleniej Górze, twórcy kampanii „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”.
1 1 0 0 0 26.06.2012Nikon rozpoczyna program ambasadorski dla blogerów (wideo)Firma Nikon Polska rozpoczyna program ambasadorski „Jestem blogerem”, skierowany do osób piszących blogi, dla których fotografia jest jednym z ważniejszych środków ekspresji. Celem projektu jest wsparcie wybranych autorów. W pierwszej edycji programu uczestniczy pięciu blogerów – kolejna jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
0 1 0 0 0 26.06.2012L’Oréal: sprzedaż produktów w Internecie nie zastąpi tradycyjnych sklepówFirma L'Oréal jako ostatnia z wielkich marek FMCG rozpoczyna eksperymenty ze sprzedażą produktów przez Internet. Pomimo tego, że globalna sprzedaż kosmetyków online rośnie, firma nie spodziewa się, by Internet zagroził tradycyjnym sklepom.
1 1 0 0 0 26.06.2012Bankowość internetowa rośnie coraz szybciejNa koniec I kwartału 2012 r. z bankowości internetowej aktywnie korzystało ponad 10,5 mln Polaków. Dostęp do swojego banku przez Internet ma już ponad 18,5 mln klientów. Mimo że I kwartał zazwyczaj przynosi spadek niektórych statystyk, trzy pierwsze miesiące tego roku były znacznie lepsze niż I kwartał 2011 r. Banki inwestują w nowe systemy, platformy internetowe i technologie biometryczne – wynika z siódmej edycji raportu netB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
0 1 0 0 0 26.06.2012Yves Saint Laurent przechodzi rebranding i zmienia nazwęNowy dyrektor artystyczny firmy, Hedi Slimane zdecydował, że nazwa kolekcji ubrań z produkcji seryjnej zostanie zmieniona na Saint Laurent Paris (SKP). Rzecznik prasowy Slimane'a stwierdził, że inspiracją był tu rok 1966, kiedy podobna kolekcja ubrań została wprowadzona jako Saint Laurent Rive Gauche.