1 1 0 0 0 18.05.2012„Kodeks Dobrych Praktyk PRCH”W trakcie konferencji PRCH Retail Horizons zaprezentowano „Kodeks Dobrych Praktyk PRCH”, będący wynikiem pracy najemców i wynajmujących zrzeszonych w Polskiej Radzie Centrów Handlowych.
0 2 0 0 0 18.05.2012Samsung stawia na Smart CultureSamsung został partnerem technologicznym wystawy „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi”, która inauguruje Rok Jubileuszowy Muzeum Narodowego w Warszawie. Włączając swoje produkty w wystawę, firma inauguruje swój program Samsung Smart Culture.
0 1 0 0 0 18.05.2012Brandbank wchodzi do PolskiFirma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania danymi o produktach, otworzyła swoje pierwsze biura, studia fotograficzne i magazyn w Polsce.
2 1 0 0 0 18.05.2012Robert Lewandowski w kampanii reklamowej Nike „To jest mój czas” (wideo)„Tylko mi nie mów, że mam potencjał” – tak brzmi żartobliwe nawiązanie do nowej kampanii reklamowej Nike Football „To jest mój czas“. Kampanię zainaugurował 18 maja nowy spot, prezentujący najlepszych piłkarzy świata w konfrontacji z młodymi zawodnikami, którzy pragną sprostać twardym regułom gry i zaistnieć w piłkarskiej elicie.
0 1 0 0 0 18.05.2012Konkurs dla marketerów „Shoot the brand”Platforma crowdsourcingowa MillionYou.com oraz DigitalOne przygotowały konkurs dla marketerów, w ramach którego stworzą filmy reklamowe dla wybranego brand managera oraz wesprą jego markę kampanią wartą 100 tys. zł.
0 1 0 0 0 18.05.2012Konkurs reklamowy „Gdzie jest Next?”Trwa kampania reklamowa napojów herbacianych Next od Tymbarku. „Gdzie jest Next?” to z kolei konkurs, który ma łączyć świat rzeczywisty z wirtualnym.
0 1 0 0 0 18.05.2012Maspex zarzuca FoodCare’owi manipulowanie wynikami badańPo niedawnych niesnaskach firm Maspex i FoodCare wokół promocji napoju Life można obserwować kolejną potyczkę. Tym razem inicjatywa należy do Maspexu, który wytknął FoodCare’owi tendencyjne przedstawianie danych w rozpowszechnianym przez niego ostatnio komunikacie o wynikach sprzedaży napoju Frugo.
0 1 0 0 0 18.05.2012„Kibice bez granic” wydają 35 mld euro co sezon podczas meczów wyjazdowychMasterCard przed finałowym spotkaniem Ligi Mistrzów UEFA przedstawia nowy typ kibiców piłkarskich. W Europie w trakcie każdego sezonu wydają oni łącznie astronomiczną kwotę 35 mld euro, kibicując klubom sportowym z innych państw.
2 2 0 0 0 18.05.2012Źródlany Żywiec Zdrój w butelkach dla dzieci (wideo)W maju rozpoczęła się kampania towarzysząca wprowadzeniu na rynek wody źródlanej Żywiec Zdrój w nowych butelkach, zaprojektowanych specjalnie dla dzieci w wieku od dwóch do sześciu lat. Produkt występuje w czterech różnych wariantach, różniących się wytłoczonymi na ściankach wzorami (symbole pór roku, zwierzęta, literki i cyferki).
2 2 0 0 0 18.05.2012Smartfon i diamenty w spocie „Wyprz de luxe” Plusa (wideo)18 maja rozpoczyna się obniżka cen wybranych telefonów komórkowych w Plusie. Spot kampanii „Wyprz de luxe" przedstawia błękitną Nokię Lumię 800 w otoczeniu lśniących diamentów.