Jacek Gmoch w kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” (wideo)
  • 2
  • 2
21.05.2012

Jacek Gmoch w kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” (wideo)

Znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch wziął udział w kampanii sieci marketów Lidl. Szerokozasięgowa kampania rozpoczęła się 20 maja i potrwa do 1 lipca. Charakterystyczna szata graficzna kreacji reklamowych ma nawiązywać do strzałek i grafów, rysowanych przez Gmocha w trakcie komentowania meczów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2012

20 maja 2012