Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raport
  • 0
  • 5
21.05.2012

Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raport

W kwietniu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Rzeczpospolita”. Na podium znalazło się też radio RMF FM. W Top15 sklasyfikowano również dwa portale internetowe: tvn24.pl i onet.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2012