0 1 0 16.01.2013Nowa sieć reklamy kontekstowej Context AdW styczniu na polskim rynku zaczęła działać firma Context Ad Network. Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN. Context.ad to sieć reklamy kontekstowej stworzonej na bazie własnej technologii zrzeszającej, m.in. serwisy z grupy Premium. Sieć na początku obejmie swoim zasięgiem serwisy Online Advertising Network.
0 1 0 16.01.2013Szkoły Helen Doron Early English rozpoczynają współpracę z agencją PRAgencja Clue PR podpisała umowę na obsługę public relations sieci szkół językowych Helen Doron Early English, prowadzącej kursy języka angielskiego dla dzieci od trzeciego miesiąca życia. W ramach obsługi agencja zajmie się doradztwem komunikacyjnym i promocją szkół na szczeblu regionalnym.
0 1 0 15.01.2013PKO BP, PKO SA i Raiffeisen Bank Polska ukarane przez UOKiKWprowadzająca w błąd kampania reklamowa, zwlekanie z przekazywaniem do BIK informacji o spłacie kredytu czy niedozwolone klauzule w umowach o kredyt hipoteczny – to przykłady praktyk stosowanych w trzech polskich bankach. Rozwiązania te zakwestionowała prezes UOKiK. Suma nałożonych kar to ponad 6,5 mln zł.
0 1 0 15.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYBadania z Contact Center. Nowy standard przygotowania i realizacji projektów badawczych w Contact Center sp. z o.o.Charakterystyką projektów badawczych w Contact Center jest ich masowość oraz pełne wsparcie narzędzi call center przeznaczonych do kampanii telefonicznych i elektronicznych. Dzięki efektowi skali oraz specjalizowanym własnym narzędziom informatycznym realizowane projekty zachowują bardzo dobrą relację pomiędzy ceną i jakością.Artykuł promocyjny
1 1 0 15.01.2013Kurier szuka pana Nowackiego w kinie – kampania InPostu, Allegro i SendIt.pl (wideo)Rozpoczyna się kampania kinowa promująca zakupy na Allegro z odbiorem towaru w paczkomatach InPost, a także specjalną ofertę dla użytkowników platformy wysyłkowej SendIt.pl.
2 1 1 15.01.2013Mechanik i sprzedawczyni w dziale mięsnym śpiewają Piotrowi Adamczykowi (wideo)Od 14 stycznia można zobaczyć spoty telewizyjne, w których Eurobank nawiązuje do ostatniej kampanii kredytu gotówkowego ze znanym refrenem „Chciałabym, chciała”. Tym razem przypadkowe osoby zaskakują Piotra Adamczyka w trakcie codziennych czynności, jak zakupy w sklepie czy wizyta u mechanika.
1 1 0 15.01.2013Kampania Warki promująca konkurs „RoZgrzewka na zgrupowanie” (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna Warki, pod hasłem „Warka na każde zgrupowanie”. Działania reklamowe wspierają zimowy konkurs na profilu marki na Facebooku.
1 1 0 15.01.2013Desperados i Deezer z muzycznymi wiatami AMS (wideo)W styczniu na nośnikach należących do AMS prowadzone są dwie kampanie z wykorzystaniem boxów muzycznych. W kampanii Desperadosa, marki piwa należącej do Grupy Żywiec, można w wiatach przystankowych posłuchać muzyki dobranej do plakatu, który jest w nich wywieszony. Z kolei w kampanii serwisu muzycznego Deezer od połowy stycznia w oczekiwaniu na środek transportu można będzie zapoznać się z największymi hitami ostatnich czasów.
0 1 0 15.01.2013Great Place To Work Institute Polska rozpoczał współpracę z G-Communications ConsultantsGreat Place To Work Institute Polska rozpoczął w grudniu współpracę z agencją G-Communications Consultants w zakresie popularyzowania działań instytutu wśród polskich przedsiębiorców.
0 1 0 15.01.2013Ogłoszono zwycięzców piątej edycji konkursu na Blog Firmowy RokuPo raz piąty polskie firmy rywalizowały w konkursie Blog Firmowy Roku. Blogi firmowe są przede wszystkim domeną małych i średnich firm. To właśnie do nich trafiła największa liczba nagród w konkursie, choć drugi rok z rzędu główną nagrodę zdobył blog operatora telefonii Play. Jurorami konkursu od trzech edycji są studenci.