Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media
  • 0
  • 1
24.07.2012

Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm – wynika z badania zrealizowanego dla agencji social media Think Kong przez Instytut Homo Homini.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Magdalena M.

12 lat temu

złe pytanie

Kiepsko postawione pytanie!! Gdyby zapytano, czy wsród stron i profili w serwisie społecznościowym, którego Pani/Pan używa ma Pani/Pan stronę instytucji finansowych odpowiedź wyglądałaby z pewnością z goła inaczej.
Przecież to nie musi byc ulubiona strona (trudno porównywac ją z rozrywką czy sklepami), ale strony instytucji finansowych mają bardzo dużo fanów i często fanów bardzo aktywnych.

23 lipca 2012