Niedoświadczeni klienci porównują z konkurencją, doświadczeni szukają wyjątkowości
  • 0
  • 1
24.07.2012

Niedoświadczeni klienci porównują z konkurencją, doświadczeni szukają wyjątkowości

Konsumenci mający niewielką wiedzę o produkcie podejmują decyzje zakupowe dotyczące elektroniki użytkowej na podstawie innych kryteriów niż bardziej doświadczeni klienci. Oznacza to, że producenci takich urządzeń powinni mocniej różnicować przekaz marketingowy skierowany do obu tych grup – wynika z badania opisanego w „Journal of Consumer Research”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

„Standardy jakości obsługi klienta” – konferencja i warsztaty organizowane przez PTBRiO

13 i 14 września w Warszawie odbędzie się konferencja „Standardy jakości obsługi klienta”, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. W jej trakcie dokonany zostanie przegląd technik badawczych w dziedzinie obsługi klienta, eksperci przedstawią najciekawsze polskie studia przypadków z ostatnich dziesięciu lat, a także najważniejsze fakty i mity związane z jakością obsługi klienta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm – wynika z badania zrealizowanego dla agencji social media Think Kong przez Instytut Homo Homini.

23 lipca 2012