Podsumowanie kampanii ING OFE „Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat” - Marketing przy Kawie
Podsumowanie kampanii ING OFE „Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat”
  • 1
  • 1
23.07.2012

Podsumowanie kampanii ING OFE „Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat”

Dobiegła końca kampania ING OFE. Dzięki specjalnej aplikacji, po wypełnieniu krótkiej ankiety i załadowaniu swojego zdjęcia, można było zobaczyć migawkę z roku 2052 ze sobą jako jednym z głównych bohaterów. Kampania rozpoczęła się 19 czerwca i trwała do 10 lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2012