„Standardy jakości obsługi klienta” – konferencja i warsztaty organizowane przez PTBRiO
  • 0
  • 1
24.07.2012

„Standardy jakości obsługi klienta” – konferencja i warsztaty organizowane przez PTBRiO

13 i 14 września w Warszawie odbędzie się konferencja „Standardy jakości obsługi klienta”, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. W jej trakcie dokonany zostanie przegląd technik badawczych w dziedzinie obsługi klienta, eksperci przedstawią najciekawsze polskie studia przypadków z ostatnich dziesięciu lat, a także najważniejsze fakty i mity związane z jakością obsługi klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm – wynika z badania zrealizowanego dla agencji social media Think Kong przez Instytut Homo Homini.

23 lipca 2012