1 1 0 0 0 13.09.2012Sierpniowy raport „Fanpage Trends”Sotrender przygotował sierpniowy raport „Fanpage Trends”, który przedstawia marketing polskich firm na Facebooku.
0 1 0 0 0 13.09.2012Commu Commu – nowa agencja w BiałymstokuW maju tego roku w Białymstoku powstała pierwsza agencja wyspecjalizowana w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 12.09.2012„Niech im gwiazdka zaradności…” – kampania z okazji 15-lecia Praktiker Polska (wideo)Rozpoczyna się kampania reklamowa z okazji 15-lecia Praktikera w Polsce. Dwuetapowe działania promocyjne, trwające od 12 września do 2 października i od 3 do 24 października, dotyczyć będą różnych akcesoriów i urządzeń z oferty firmy.
0 1 0 0 0 12.09.2012Relacje Inwestorskie Online – poradnik dla menedżerów spółek giełdowych18 września ukaże się pierwszy w Polsce poradnik dla menedżerów zarządzających relacjami inwestorskimi online – „Serwis na wagę złota”. Twórcą raportu jest agencja eFresh, dwukrotny zdobywca pierwszego miejsca w konkursie Złota Strona Emitenta. Raport powstał we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych, Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych oraz IAB Polska.
0 3 0 0 0 12.09.2012Jesienno-zimowa kampania WittchenRuszyła akcja promocyjna Wittchen. Głównym motywem jesienno-zimowej kampanii marki jest monogram Wittchen. Sesja zdjęciowa po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio.
0 1 0 0 0 12.09.2012HSM Polska zaczyna korzystać z usług agencji PRZ początkiem września polski oddział firmy HSM, niemieckiego producenta urządzeń dla recyklingu, rozpoczął współpracę z agencją Unicorn Media.
0 1 0 0 0 12.09.2012Liw Lewant z agencją PRLiw Lewant, producent opraw okularowych, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją public relations Pointb.
1 1 0 0 0 12.09.2012Kampania internetowa „4Move: rusz 4 litery” (wideo)Z początkiem września ruszyła akcja promująca markę 4Move w Internecie. W kampanii online wykorzystano hasło, które promuje już napój izotoniczny w działaniach w telewizji: „4Move: rusz 4 litery”. Zachęca ono odbiorców do aktywności w różnych sferach życia.
0 3 0 0 0 12.09.2012Wielka walizka w centrach handlowych zachodniej Polski – kampania LufthansyLufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce kampanię promującą połączenia z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.
0 2 0 0 0 12.09.2012Popularność prezenterów wiadomości wśród internautów – wyniki badania (infografika)Polscy internauci uważają, że dawno minęły czasy telewizyjnych anchormanów pokroju Waltera Cronkite’a, a same dzienniki uległy komercjalizacji. Pomimo tego użytkownicy Internetu wciąż chętnie zasiadają przed telewizorami, aby obejrzeć główne wydania wiadomości. Newspoint ujął w infografikę wyniki badań popularności prezenterów telewizyjnych wśród internautów.