0 1 12.09.2012Liw Lewant z agencją PRpublic relations TweetLiw Lewant, producent opraw okularowych, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją public relations Pointb.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 12.09.2012Kampania internetowa „4Move: rusz 4 litery” (wideo)Z początkiem września ruszyła akcja promująca markę 4Move w Internecie. W kampanii online wykorzystano hasło, które promuje już napój izotoniczny w działaniach w telewizji: „4Move: rusz 4 litery”. Zachęca ono odbiorców do aktywności w różnych sferach życia.
0 3 0 0 0 12.09.2012Wielka walizka w centrach handlowych zachodniej Polski – kampania LufthansyLufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce kampanię promującą połączenia z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.
0 2 0 0 0 12.09.2012Popularność prezenterów wiadomości wśród internautów – wyniki badania (infografika)Polscy internauci uważają, że dawno minęły czasy telewizyjnych anchormanów pokroju Waltera Cronkite’a, a same dzienniki uległy komercjalizacji. Pomimo tego użytkownicy Internetu wciąż chętnie zasiadają przed telewizorami, aby obejrzeć główne wydania wiadomości. Newspoint ujął w infografikę wyniki badań popularności prezenterów telewizyjnych wśród internautów.
1 2 0 0 0 12.09.2012„Marzenia ziemniaka przed końcem świata” – kampania Lay’s (wideo)Na początku września rozpoczęła się akcja „Marzenia ziemniaka przed końcem świata”. Ma ona promować dwa nowe produkty Lay’s – chipsy o smaku sałatki greckiej i żeberek w miodzie.