Kampania internetowa „4Move: rusz 4 litery” (wideo)
  • 1
  • 1
12.09.2012

Kampania internetowa „4Move: rusz 4 litery” (wideo)

Z początkiem września ruszyła akcja promująca markę 4Move w Internecie. W kampanii online wykorzystano hasło, które promuje już napój izotoniczny w działaniach w telewizji: „4Move: rusz 4 litery”. Zachęca ono odbiorców do aktywności w różnych sferach życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2012

Popularność prezenterów wiadomości wśród internautów – wyniki badania (infografika)

Polscy internauci uważają, że dawno minęły czasy telewizyjnych anchormanów pokroju Waltera Cronkite’a, a same dzienniki uległy komercjalizacji. Pomimo tego użytkownicy Internetu wciąż chętnie zasiadają przed telewizorami, aby obejrzeć główne wydania wiadomości. Newspoint ujął w infografikę wyniki badań popularności prezenterów telewizyjnych wśród internautów.