0 2 0 0 0 11.09.2012Mobilny boom – obiecujące perspektywy marketingowe w Europie Środkowo-WschodniejDynamiczny wzrost mobilnego Internetu jest jednym z najbardziej wyrazistych zjawisk na rynku online w Europie Środkowo-Wschodniej. Średni udział odsłon mobilnych w regionie CEE zwiększył się w 2011 r. ponad dwuipółkrotnie.
1 1 0 0 0 11.09.2012Flora Pro-Activ zachęca do badań poziomu cholesterolu – nowa kampania (wideo)6 września rozpoczęła się kampania „Flora Pro-Activ. Bez recepty”. W ramach działań promocyjnych marka zachęca konsumentów do kontrolowania poziomu cholesterolu.
1 1 0 0 0 11.09.2012Casting na „najlepszego Piotra Fronczewskiego” – kampania Getin Banku (wideo)Getin Bank rozpoczyna kampanię promującą nową lokatę. Motywem przewodnim komunikacji towarzyszącej produktowi jest „casting na najatrakcyjniejszą ofertę”, a w reklamie na „najlepszego Piotra Fronczewskiego”.
1 1 0 0 0 11.09.2012Pizza Hut rozpoczyna reklamę posiłków „na każdą kieszeń i różne okazje” (wideo)11 września rozpoczęła się kampania Pizzy Hut. Działania reklamowe mają na celu zmianę percepcji brandu i przyciągnięcie do restauracji nowych grup klientów poprzez komunikację oferty „value”.
1 1 0 0 0 11.09.2012Start kampanii samochodu Land Rover Discovery 4 (wideo)10 września rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca model Land Rover Discovery 4.
0 2 0 0 0 11.09.2012Next zmienia identyfikację wizualnąAgencja interaktywna Next zmienia identyfikację wizualną. Nowy wizerunek graficzny firmy ma odzwierciedlać jej zmienione pozycjonowanie na rynku reklamowym w Polsce.
0 5 0 0 0 11.09.2012„Was ist das? Kapusta i kwas” – humorystyczna kampania Instytutu GoethegoNa początku września rozpoczęła się kampania Goethe-Institut – „Was ist das? Kapusta i kwas”, która w zabawny sposób nawiązuje do stereotypów na temat języka niemieckiego i polsko-niemieckich fraz.
0 1 0 0 0 11.09.2012Ikea Retail rozpoczyna współpracę z JWT WarsawIkea Retail zakończyła proces przetargowy, którego celem było wyłonienie agencji reklamowej dla marki w Polsce na najbliższe trzy lata. Zwycięską agencją jest JWT Warsaw, która współpracowała już z firmą na zasadach projektowych. Zakończenie przetargu zamyka proces zmian w zakresie współpracy Ikei z partnerami z obszaru reklamy i mediów.
0 1 0 0 0 11.09.2012The Wildest Night Party w Poznaniu – konkurs DesperadosaDesperados rozpoczął promocję imprezy The Wildest Night Party, która w tym roku odbędzie się w Poznaniu. Celem kampanii jest dystrybucja zaproszeń na to wydarzenie.
0 1 0 0 0 11.09.2012Ariston i Glassolutions nawiązują współpracę z agencją PRAriston Thermo Polska – firma oferująca urządzenia grzewcze oraz Glassolutions – producent szkła budowlanego rozpoczęły współpracę z agencją E.C.H.O Communications.