0 3 0 0 0 12.09.2012Wielka walizka w centrach handlowych zachodniej Polski – kampania LufthansyLufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce kampanię promującą połączenia z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.
0 2 0 0 0 12.09.2012Popularność prezenterów wiadomości wśród internautów – wyniki badania (infografika)Polscy internauci uważają, że dawno minęły czasy telewizyjnych anchormanów pokroju Waltera Cronkite’a, a same dzienniki uległy komercjalizacji. Pomimo tego użytkownicy Internetu wciąż chętnie zasiadają przed telewizorami, aby obejrzeć główne wydania wiadomości. Newspoint ujął w infografikę wyniki badań popularności prezenterów telewizyjnych wśród internautów.
1 2 0 0 0 12.09.2012„Marzenia ziemniaka przed końcem świata” – kampania Lay’s (wideo)Na początku września rozpoczęła się akcja „Marzenia ziemniaka przed końcem świata”. Ma ona promować dwa nowe produkty Lay’s – chipsy o smaku sałatki greckiej i żeberek w miodzie.
0 1 0 0 0 12.09.2012VK Polska zmienia nazwę na GoodMills Polska1 października firma VK Polska, producent mąki Basia, zmieni nazwę na GoodMills Polska.
1 1 0 0 0 12.09.2012Deichmann i buty Most Wanted – spot w kinach (wideo)We wszystkich kinach Cinema City oraz kinach sieci Helios rozpoczęła się polska edycja międzynarodowej kampanii promującej nową kolekcję butów sportowych Most Wanted sieci sklepów obuwniczych Deichmann.
0 1 0 0 0 12.09.2012Liczy się kadraSpecjaliści zgodnie twierdzą – najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze studiów podyplomowych jest kadra dydaktyczna. To ona zapewnia uzyskanie cennej wiedzy i wartościowych doświadczeń. Ten fakt nabiera szczególnego znaczenia w branżach o dużej dynamice, a do takich należą m.in. marketing internetowy, reklama i PR.Informacja promocyjna
1 1 0 0 0 12.09.2012Złoty Miś Haribo ma 90 lat. Kampania jubileuszowa (wideo)Na początku września ruszyła kampania reklamowa z okazji 90. urodzin Złotego Misia Haribo, znanego z opakowań żelków w kształcie misiów.
0 1 0 0 0 12.09.2012Jesienna kampania reklamowa Sodexo Motivation SolutionsZ początkiem września firma Sodexo Motivation Solutions rozpoczęła kampanię swoich narzędzi motywacyjnych wykorzystujących karty przedpłacone. Hasło kampanii brzmi: „CardPack – znacznie więcej niż karta!”.
0 1 0 0 0 12.09.2012OSM Krasnystaw pod opieką agencji PROkręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Krasnymstawie podpisała umowę na kompleksową obsługę public relations z Cumulus PR.
0 9 0 0 0 11.09.2012Jesień w trzech odsłonach – start kampanii reklamowej AllegroRozpoczęła się jesienna kampania Allegro. Akcja dotyczy kategorii „odzież, obuwie, dodatki” i ma trzy odsłony: wczesna jesień, dojrzała jesień oraz jesień/zima. Kreacje, utrzymane w zbliżonej do siebie stylistyce, dostosowane są do poszczególnych etapów kampanii dominującą kolorystyką i hasłami.