0 2 0 0 0 4.01.2013Dwa nowe billboardy Galerii RuszArtyści z Galerii Rusz prezentują sztukę w przestrzeni miejskiej, by została ona dostrzeżona przez osoby, które na co dzień nie odwiedzają muzeów i galerii. Pod koniec zeszłego roku ukazał się billboard „Koleiny”. Nowa praca przekonuje, że „Najciemniejsza godzina nastaje tuż przed świtem”.
0 6 0 0 0 4.01.2013Wyniki Megapanelu za listopad 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2012.
0 1 0 0 0 4.01.2013Internetowa kampania Invest Banku „Zamieszkaj u siebie”Invest Bank rozpoczął kampanię reklamową kredytu mieszkaniowego, pod hasłem „Zamieszkaj u siebie”. Aktywność w mediach koncentruje się na działaniach w Internecie, wykorzystuje portale branżowe oraz targetowanie behawioralne.
0 1 0 0 0 4.01.2013Marka MaxMaster pod opieką agencji marketingowejRozpoczęła się współpraca firmy Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji z agencją Płodni.com w zakresie obsługi w social media marki MaxMaster.
0 1 0 0 0 4.01.2013Biedronka chce wprowadzić płatności mobilneW Biedronce będzie można zapłacić nie tylko gotówką – tak wynika z informacji podanych przez Wirtualną Polskę. Według serwisu jeszcze w tym roku firma chce umożliwić klientom płatności mobilne.
1 1 0 0 2 4.01.2013TrashBook, czyli skrawki i ścinki badawcze (wideo)TrashBook to zbiór skrawków, ścinków i resztek badawczych, które badaczka Agata Grabowska wraz z zespołem złożyła w jedną recyklingową księgę wiedzy odrzuconej. Głowa każdego moderatora pełna jest różnych obserwacji, które jednak interesują niewiele osób, bo nie dotyczą bezpośrednio badanego konceptu, opakowania czy komunikacji. Te poboczne wnioski zostały zebrane w całość jako TrashBook.
0 7 0 0 5 4.01.2013Billboardy „Pokaż dekolt!” i „Pokaż jaja!” to nowa odsłona kampanii „Twój outdoor”Na początku stycznia w największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłami: „Pokaż dekolt!” (na fioletowym tle), „Pokaż jaja!” (na zielonym), „Pokaż wałek” (na czerwonym) oraz „Pokaż zderzaki!” (z kolorem niebieskim). Akcja to kolejna odsłona kampanii „Twój outdoor”, która ma przekonywać o efektywności reklamy zewnętrznej. Kreacje zostały przygotowane przez agencję Pompidou.
0 1 0 0 0 3.01.2013Agito.pl rozpoczyna współpracę z agencją PRSklep internetowy Agito.pl rozpoczął współpracę z agencją Monday PR. Firma zdecydowała o wyborze agencji w konkursie ofert.
0 1 0 0 0 3.01.2013Ekspres Kasa pod opieką agencji interaktywnejWłaściciel marki Ekspres Kasa, Ferratum Poland (oddział Grupy Ferratum z Finlandii), rozpoczął współpracę z agencją interaktywną In Hot Water Company. Współpraca obejmuje działania marketingowe i kreatywne w obszarze social media dla marki Ekspres Kasa.
1 1 0 0 0 3.01.2013Siostry Williams w reklamie iPhone’a 5 (wideo)Siostry Serena i Venus Williams, amerykańskie tenisistki, wystąpiły w nowym spocie iPhone’a 5, który promuje funkcję „Do not disturb”. Tryb wycisza połączenia np. w godzinach nocnych.