0 1 0 25.04.2013Oponeo, Sizeer i Nexto wchodzą w marketing automationMarki Oponeo, Sizeer i Nexto rozpoczynają projekty automatyzacji marketingu w systemie marketing automation, oferowanym przez firmę SalesManago.
0 1 0 25.04.2013Mazda Motor Poland kontynuuje wspólpracę z Grupą EskadraMazda Motor Poland rozpisała dwa konkursy ofert. Pierwszy z nich dotyczył organizacji konkursu Mazda Design, drugi obejmował obsługę programu lojalnościowego More & More. Oba wygrała Grupa Eskadra.
0 2 0 25.04.2013IAB Polska o potencjale Internetu w smartfonachWedług IAB Polska na koniec 2012 r. liczba użytkowników smartfonów wśród aktywnych internautów osiągnęła 54% i będzie nadal dynamicznie rosnąć. Spodziewany jest także rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych (m.in. aplikacji, m-commerce).
0 1 0 25.04.2013W drugiej połowie maja rusza Roadshow Akademii Unity20 maja rusza wiosenna edycja cyklu bezpłatnych konferencji „E-commerce w praktyce”. Odbędą się one w pięciu polskich miastach (20 maja – Kraków, 21 maja – Wrocław, 22 maja – Poznań, 23 maja – Gdańsk, 24 maja – Warszawa).
0 1 0 25.04.2013Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na program lojalnościowyKompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na platformę lojalnościową HoReCa. Zwyciężyła firma Data Solutions.
0 2 0 25.04.2013Niewielki wzrost optymizmu PolakówWiosna przyniosła niewielką poprawę nastrojów konsumenckich. Kwietniowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował wzrost, osiągając poziom 77,35 pkt. W kwietniu wszystkie składowe, prócz oceny klimatu gospodarczego, uległy nieznacznej poprawie.
0 1 0 25.04.2013Rusza druga edycja Rankingu Wartości Marek WielkopolskiRada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh po raz drugi podjęła inicjatywę stworzenia rankingu najcenniejszych marek Wielkopolski. We współpracy z partnerem merytorycznym, firmą Sawyer, przeprowadzona zostanie wycena 300 wielkopolskich marek zgłoszonych do rankingu (150 marek B2B oraz 150 w kategorii B2C).
1 2 0 25.04.2013Kampania wizerunkowa serwisu Domiporta.pl (wideo)Od 2 kwietnia trwa kampania reklamowa „Domiporta.pl – najlepszy serwis ogłoszeniowy”. Kampania ma charakter wizerunkowy, a skierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalnych związanych z rynkiem nieruchomości.
0 1 0 25.04.2013Firma Volkswagen Poznań wybrała wykonawcę albumu na swoje 20-lecieFirma Volkswagen Poznań rozpoczęła w kwietniu współpracę z PR Kwadrat. Zadaniem agencji jest stworzenie okolicznościowego albumu z okazji jubileuszu dwudziestolecia działalności spółki.
1 1 0 25.04.2013Serce i Rozum filozofują w kampanii Orange (wideo)Rozpoczyna się kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu. Tym razem pojawi się także nowy bohater – posąg Sokratesa.