0 1 0 0 0 6.06.2012Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla WartyWarta rozpoczyna wybór agencji reklamowej. Decyzja, która z agencji będzie obsługiwała ubezpieczyciela w najbliższym czasie, będzie należała do klientów spółki.
0 1 0 0 2 6.06.2012Rada Reklamy: reklamy prasowe i billboardy OLT Express naruszają normy Kodeksu Etyki ReklamyRada Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez linie lotnicze PLL LOT na reklamy prasowe oraz billboardy przewoźnika OLT Express.
0 1 0 0 0 6.06.2012Tymbark ponownie reklamuje Turniej o Puchar TymbarkuW spocie reklamowym Tymbark prezentuje największe piłkarskie rozgrywki dla dziesięciolatków w Europie, czyli turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, który wyłania futbolowe talenty.
0 1 0 0 0 6.06.2012Wybrano nowy zarząd SMB5 czerwca walne wyborcze zgromadzenie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wybrało skład nowego zarządu i komisji rewizyjnej na kadencję 2012–2014.
0 2 0 0 0 6.06.2012Majowa edycja Fanpage TrendsW majowej edycji Fanpage Trends na polskojęzycznych stronach na Facebooku największy przyrost liczby fanów, choć nieco mniejszy niż przed miesiącem, odnotowała branża telekomunikacyjna – strony z tej kategorii odnotowały średnio aż 11-procentowy wzrost. W czołówce branż z najbardziej angażującymi profilami wciąż wyróżniają się: muzyka (zdecydowany lider) oraz e-commerce, odzież i żywność – wynika z badania dostarczonego przez SoTrender.
0 1 0 0 0 6.06.2012Vagabond zadba o public relationsSzwedzki producent obuwia, firma Vagabond, rozpoczęła współpracę z agencją Fashion PR.
1 1 0 0 0 6.06.2012Spot Coca-Coli emitowany w 28 miastach Polski (wideo)Od 1 czerwca aż do końca mistrzostw Euro 2012 na ekranach Platform Channel Network w 28 lokalizacjach (m.in. w Gdańsku, Katowicach, Bydgoszczy, Kielcach i Opolu) będzie prezentowany najnowszy spot reklamowy firmy Coca-Cola.
0 2 0 0 0 6.06.2012Przegląd rynku reklamy online w regionie CEEEuropa Środkowo-Wschodnia nadal stawia na tradycyjne formaty reklamowe – mimo że są one źródłem mniejszej liczby kliknięć niż formy nowoczesne i bardziej interaktywne. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 r.
0 3 0 0 1 6.06.2012Euro 2012: sukces ma wielu wrogów – badanieEuro 2012 zostało uznane za ogromną szansę dla Polski i Ukrainy, jednak im bliżej mistrzostw, tym więcej pojawiało się głosów rozczarowania i powodów do drwin. To zjawisko zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media, analizując zagadnienia najczęściej poruszane w związku z mistrzostwami.
0 1 0 0 0 6.06.2012Pekaes próbuje zmieniać stereotypy o polskiej branży TSLOd 23 maja do końca października trwa kampania reklamowa firmy Pekaes, pod hasłem „Skuteczne rozwiązania dla twojego biznesu”.