TrashBook, czyli skrawki i ścinki badawcze (wideo) - Marketing przy Kawie
TrashBook, czyli skrawki i ścinki badawcze (wideo)
  • 1
  • 1
4.01.2013

TrashBook, czyli skrawki i ścinki badawcze (wideo)

TrashBook to zbiór skrawków, ścinków i resztek badawczych, które badaczka Agata Grabowska wraz z zespołem złożyła w jedną recyklingową księgę wiedzy odrzuconej. Głowa każdego moderatora pełna jest różnych obserwacji, które jednak interesują niewiele osób, bo nie dotyczą bezpośrednio badanego konceptu, opakowania czy komunikacji. Te poboczne wnioski zostały zebrane w całość jako TrashBook.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 stycznia 2013

  • 0
  • 7
  • 2
4.01.2013

Billboardy „Pokaż dekolt!” i „Pokaż jaja!” to nowa odsłona kampanii „Twój outdoor”

Na początku stycznia w największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłami: „Pokaż dekolt!” (na fioletowym tle), „Pokaż jaja!” (na zielonym), „Pokaż wałek” (na czerwonym) oraz „Pokaż zderzaki!” (z kolorem niebieskim). Akcja to kolejna odsłona kampanii „Twój outdoor”, która ma przekonywać o efektywności reklamy zewnętrznej. Kreacje zostały przygotowane przez agencję Pompidou.

3 stycznia 2013