0 1 0 0 0 19.09.2012Wzrost sprzedaży samochodów napędza rynek reklamy telewizyjnej w Stanach ZjednoczonychAmerykanie coraz chętniej kupują nowe samochody, w efekcie wydatki reklamowe przemysłu motoryzacyjnego wzrosły w drugim kwartale o osiem procent. Największy wzrost wydatków zanotowała Toyota, spadek – General Motors.
1 1 0 0 0 19.09.2012Kampania październikowego „Zwierciadła” (wideo)Październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” będzie promować ogólnopolska kampania reklamowa.
1 1 0 0 1 19.09.2012LOT promuje Boeingi Dreamliner (wideo)Rozpoczęła się kampania PLL LOT, która promuje samoloty Boeing 787 Dreamliner. Działania reklamowe potrwają do połowy listopada.
0 2 0 0 0 19.09.2012„Odmień swój look ze Schwarzkopf” – akcja promocyjnaWystartowała nowa kampania promocyjna marki Schwarzkopf. Ma ona wpłynąć na wzrost lojalności konsumentek oraz wyróżnienie produktów firmy wśród innych kosmetyków do włosów.
0 3 0 0 2 19.09.2012Firma Profi przeprasza za reklamę „Bo zupa była prawdziwa…”We wrześniu firma Profi rozpoczęła dwuczęściową akcję promocyjną. Pierwszy jej etap, pod hasłem: „Profi – prawdziwe zupy”, wywołał liczne kontrowersje.
0 2 0 0 0 19.09.2012Gotowość internautów na płatności zbliżeniowe przez telefon – wyniki badaniaLiczba internautów chcących korzystać z płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu jest wyższa wśród osób, które mają już doświadczenia w płatnościach mobilnych lub pobierają płatne aplikacje z Internetu – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 19.09.2012Serce i Rozum na telebimach LEDFirma Orange promuje szybszą Neostradę. Działania reklamowe wspiera kampania outdoorowa realizowana na telebimach LED.
0 1 0 0 0 19.09.2012„Serwis na wagę złota” – poradnik dla menedżerów zarządzających RI onlinePojawił się pierwszy w Polsce poradnik dla menedżerów zarządzających relacjami inwestorskimi online – „Serwis na wagę złota”.
1 1 0 0 0 18.09.2012Nowy spot telewizyjny Paulanera (wideo)17 września po raz pierwszy w historii obecności Paulanera na polskim rynku rozpoczyna się emisja spotu, który przybliży Polakom sposób warzenia tego piwa i jego bawarskie pochodzenie.
0 1 0 0 0 18.09.2012Decathlon namawia do utrzymania letniej formyRuszyła internetowa akcja promocyjna firmy Decathlon, pod hasłem „Przedłuż lato – trzymaj formę”.