0 3 0 22.05.2013Antek na ślubie Brata Pita i Andżeliny od Joli – aplikacja marki SoplicaMarka Soplica rozpoczęła akcję skierowaną do narzeczonych. Dzięki aplikacji konkursowej „Ślub Brata Pita i Andżeliny od Joli” zaręczone pary mogą wygrać zapas wódki na wesele.
0 1 0 22.05.2013Ferratum Polska ponownie z In Hot Water CompanyAgencja interaktywna In Hot Water Company zajmie się wizerunkiem na Facebooku nowej marki z portfolio grupy Ferratum Polska – FerBuy – systemu płatności internetowych. Działania prowadzone są w ramach stałej współpracy.
0 4 5 22.05.2013„Równi na drodze” – akcja skierowana do użytkowników samochodów i jednośladów„Z wiatrem czy z klimą?” i „W skórze czy w welurze?” to hasła ogólnopolskiej kampanii społecznej „Równi na drodze”, skierowanej do uczestników ruchu drogowego. Akcja rozpoczęta 15 maja jest zachęcą do bezpiecznego oraz kulturalnego poruszania się po polskich drogach. Zwraca też uwagę na obecność pojazdów jednośladowych w ruchu drogowym.
0 1 0 22.05.2013Showrooming z telefonem w dłoni – szanse i zagrożenia dla tradycyjnych sklepów w badaniu TNS (infografika)Tegoroczna edycja cyklicznego badania TNS Mobile Life podpowiada, co zrobić, by wizyta konsumenta w sklepie czy galerii handlowej kończyła się zakupami, a nie tylko oglądaniem.
0 6 0 22.05.2013Na serce Doppelherz, na ból Ibuprom, na przeziębienie Gripex – Trusted Brands 2013W badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest respondenci wybrali środki, po które sięgają, szukając najlepszego suplementu diety, preparatu witaminowego, panaceum na ból czy przeziębienie.
0 1 0 22.05.2013Apple najcenniejszą marką świata – ranking BrandZ Top 100Apple nadal na pierwszym miejscu w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2013. Dogania go Samsung, notując wzrost wartości sięgający 51%.
0 1 0 22.05.2013Po raz 16. wybrano Dobroczyńców RokuTeatr Kamienica, Orange Polska, Bałtycki Bank Spółdzielczy, Fundacja Orange, Röben Polska oraz Scanmed Multimedis – to laureaci konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2012”. Nagrody wręczono 20 maja w Warszawie.
0 1 0 22.05.2013Jeszcze przez tydzień można wysyłać zgłoszenia na konkurs Employer Branding StarsHRstandard.pl wraz z partnerem – Employer Branding Institute – organizuje drugą edycję konkursu Employer Branding Stars. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2012 r. do marca 2013 r. Zgłoszenia można wysyłać jeszcze do 27 maja.
0 3 0 22.05.2013„Łódzkie promuje” – strategia promocyjna regionuWojewództwo łódzkie ma nową strategię promocji marki. Hasło przewodnie „Łódzkie promuje” łączy promocję regionu z jego atrakcjami. Logo nawiązuje do włókienniczych tradycji. Strategia ma zostać wdrożona do 2016 r.
0 1 0 21.05.2013Trwają zgłoszenia do Effie Awards 2013Ruszyła 14. edycja międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce. Przewodniczącym jury jest Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii. Zgłoszenia przyjmowane są od 6 maja do 17 czerwca. Wyniki zostaną ogłoszone 14 października.