Biedronka chce wprowadzić płatności mobilne - Marketing przy Kawie
Biedronka chce wprowadzić płatności mobilne
  • 0
  • 1
4.01.2013

Biedronka chce wprowadzić płatności mobilne

W Biedronce będzie można zapłacić nie tylko gotówką – tak wynika z informacji podanych przez Wirtualną Polskę. Według serwisu jeszcze w tym roku firma chce umożliwić klientom płatności mobilne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 stycznia 2013

  • 0
  • 7
  • 0
4.01.2013

Billboardy „Pokaż dekolt!” i „Pokaż jaja!” to nowa odsłona kampanii „Twój outdoor”

Na początku stycznia w największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłami: „Pokaż dekolt!” (na fioletowym tle), „Pokaż jaja!” (na zielonym), „Pokaż wałek” (na czerwonym) oraz „Pokaż zderzaki!” (z kolorem niebieskim). Akcja to kolejna odsłona kampanii „Twój outdoor”, która ma przekonywać o efektywności reklamy zewnętrznej. Kreacje zostały przygotowane przez agencję Pompidou.

3 stycznia 2013