0 3 0 0 0 28.09.2012Gorący Kubek Knorr rozdaje opakowania śniadaniowe – akcja promocyjnaOd 1 października do 15 listopada potrwa kampania promująca Gorący Kubek Knorr.
0 1 0 0 0 28.09.2012Top Marka 2012 – wyniki badaniaWizerunkowych liderów dwunastu branż oraz Markę Marek wyłoniono w piątej edycji badania Top Marka, dotyczącego popularności i oceny marek w prasie. Wyniki ogłosili 28 września realizatorzy projektu: miesięcznik „Press” i agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 28.09.2012Wizjonerzy 2012 – wyniki konkursu „DGP”28 września podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie wręczono nagrody pięciu wizjonerom polskiego biznesu, wybranym w konkursie „Dziennika Gazety Prawnej”.
0 3 0 0 0 28.09.2012Opcom po rozstaniu z Eskadrą zmienia identyfikację wizualnąWyjście Opcomu z Grupy Eskadra stworzyło potrzebę przygotowania nowej identyfikacji wizualnej agencji, która rozszerza także swoje kompetencje o działania full service.
0 1 0 0 0 28.09.2012Ludzie Roku 2012 w plebiscycie „Briefu”Tomasz Lis – Człowiekiem Mediów, Paweł Kastory – Człowiekiem Reklamy, Janusz Rewiński – Gwiazdą Reklamy. Te i inne werdykty zostały ogłoszone 27 września w Warszawie podczas rozstrzygnięcia plebiscytu Ludzie Roku magazynu „Brief”.
0 1 0 0 0 28.09.2012Zmiany w strukturach organizacyjnych Polskiej Telefonii Cyfrowej1 października w Polskiej Telefonii Cyfrowej zostanie utworzony pion rynku biznesowego, który zajmie się rozwijaniem produktów i usług dla przedsiębiorców oraz współpracą z partnerami. Rada Nadzorcza PTC podjęła decyzję o nominowaniu nowego członka zarządu, Igora Matejova, który obejmie stanowisko dyrektora tego działu.
1 1 0 0 0 28.09.2012Samsung promuje swoje monitory (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania promująca monitory Samsung w rozmiarach 24 oraz 27 cali.
0 1 0 0 0 28.09.2012CompuGroup Medical współpracuje z agencją PRCompuGroup Medical, producent programowania dla sektora opieki zdrowotnej, rozpoczął współpracę z agencją HarmoniquePR.
6 1 0 0 0 28.09.2012Spoty, którymi będzie promować się kreatywna Łódź (wideo)28 września w łódzkim Muzeum Kinematografii odbyła się premiera czterech spotów telewizyjnych i pięciominutowego filmu dokumentalnego, które mają promować Łódź jako centrum przemysłów kreatywnych.
0 3 0 0 4 27.09.2012„Bądź grzeszny” – kampania napoju Black Energy1 października rozpocznie się druga odsłona kampanii Black Energy. W kampanii outdoorowej zostały wykorzystane zdjęcia modelek o mocno erotycznym charakterze.