1 1 0 8.05.2013Trwa kampania wizerunkowa Red Bulla (wideo)Z końcem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania promująca World of Red Bull. Obejmuje swym zasięgiem telewizję, kino oraz działania on-line.
0 1 0 8.05.2013Codemedia jedyną polską agencją na krótkiej liście Mixx Awards EuropeDom mediowy Codemedia znalazł się na krótkiej liście nominowanych do nagród Mixx Awards Europe w konkursie organizowanym przez IAB Europe. To jedyna agencja z Polski, która w tym roku dotarła tak daleko.
0 1 0 8.05.2013Gedeon Richter rozszerza współpracę z Faster & BetterKoncern farmaceutyczny Gedeon Richter rozszerzył współpracę z Faster & Better. Agencja zajmie się działaniami związanymi z promowaniem leków kardiologicznych w Internecie.
2 1 0 8.05.2013Aqualoopa tworzy mural dla Opla (wideo)W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Opla (Adam) użytkownicy Facebooka mogą wpływać na kształt muralu powstającego w centrum Warszawy przy stacji metra Politechnika. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono Igora Chołdę, czyli Aqualoopę – artystę tworzącego murale i graffiti.
0 3 0 8.05.2013„Gazeta Wyborcza” w lustrzanym odbiciu zaprojektowanym przez Mirosława Bałkę8 maja (w środę) w dolnośląskim wydaniu „Gazety Wyborczej Wrocław” opublikowane zostaną specjalne strony zaprojektowane przez wybitnego twórcę współczesnego, rzeźbiarza Mirosława Bałkę.
0 1 0 8.05.2013Facebook planuje wprowadzenie reklamy wideoFacebook przygotowuje się do wprowadzenia w czerwcu reklam wideo. Automatycznie włączające się spoty miałyby pojawiać się w dziale aktualności. Firma Marka Zuckerberga szacuje, że na jednej reklamie mogłaby zarabiać milion dolarów dziennie.
0 1 0 8.05.2013Marka Joanna rozpoczyna działania promocyjne z Mimi GroupObsługą marki Laboratorium Kosmetyczne Joanna w działaniach reklamowych w Internecie w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy zajmie się agencja Mimi Group. O wyborze zadecydował konkurs ofert.
0 1 0 8.05.2013Wyniki Megapanelu za marzec 2013PBI i Gemius opublikowały wyniki badania Megapanel za marzec 2013 r.
0 1 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy uznała reklamę Pronto za obraźliwą dla kobietKomisja Etyki Reklamy uznała reklamę telewizyjną środka Pronto firmy SC Johnson za obraźliwą i dyskryminującą kobiety i nakazała zmiany, aby usunąć jej szowinistyczny wydźwięk.
1 1 0 7.05.2013Kampania Link4 „Nie będziesz sam” (wideo)6 maja Link4 wystartował z kampanią pod hasłem „Nie będziesz sam”. Główny przekaz reklamy, której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści, jakie może dać ubezpieczenie OC.