2 1 0 0 1 15.01.2013Mechanik i sprzedawczyni w dziale mięsnym śpiewają Piotrowi Adamczykowi (wideo)Od 14 stycznia można zobaczyć spoty telewizyjne, w których Eurobank nawiązuje do ostatniej kampanii kredytu gotówkowego ze znanym refrenem „Chciałabym, chciała”. Tym razem przypadkowe osoby zaskakują Piotra Adamczyka w trakcie codziennych czynności, jak zakupy w sklepie czy wizyta u mechanika.
1 1 0 0 0 15.01.2013Kampania Warki promująca konkurs „RoZgrzewka na zgrupowanie” (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna Warki, pod hasłem „Warka na każde zgrupowanie”. Działania reklamowe wspierają zimowy konkurs na profilu marki na Facebooku.
1 1 0 0 0 15.01.2013Desperados i Deezer z muzycznymi wiatami AMS (wideo)W styczniu na nośnikach należących do AMS prowadzone są dwie kampanie z wykorzystaniem boxów muzycznych. W kampanii Desperadosa, marki piwa należącej do Grupy Żywiec, można w wiatach przystankowych posłuchać muzyki dobranej do plakatu, który jest w nich wywieszony. Z kolei w kampanii serwisu muzycznego Deezer od połowy stycznia w oczekiwaniu na środek transportu można będzie zapoznać się z największymi hitami ostatnich czasów.
0 1 0 0 0 15.01.2013Great Place To Work Institute Polska rozpoczał współpracę z G-Communications ConsultantsGreat Place To Work Institute Polska rozpoczął w grudniu współpracę z agencją G-Communications Consultants w zakresie popularyzowania działań instytutu wśród polskich przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 15.01.2013Ogłoszono zwycięzców piątej edycji konkursu na Blog Firmowy RokuPo raz piąty polskie firmy rywalizowały w konkursie Blog Firmowy Roku. Blogi firmowe są przede wszystkim domeną małych i średnich firm. To właśnie do nich trafiła największa liczba nagród w konkursie, choć drugi rok z rzędu główną nagrodę zdobył blog operatora telefonii Play. Jurorami konkursu od trzech edycji są studenci.
1 1 0 0 0 14.01.2013Henio jako romantyczny malarz w reklamie Tesco (wideo)Ukazał się nowy spot Tesco z Heniem i Krysią. Tym razem Henio zostaje malarzem i romantycznie wyznaje żonie, że jest „warta wszystkich pieniędzy”. Spot zatytułowany „Czyli con carne” reklamuje cukierki na wagę i żeberka.
1 1 0 0 1 14.01.2013Futrzak z Drewniakiem w spotach sieci Komfort (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania sieci handlowej Komfort. Działania reklamowe dotyczą akcji wyprzedaży w sklepach. Na potrzeby kampanii wyprodukowane zostały reklamy telewizyjne wykorzystujące motyw dwóch postaci: Drewniaka i Futrzaka, uosabiających produkty sprzedawane przez Komfort.
0 1 0 0 1 14.01.20136. edycja Międzynarodowego Tygodnia NetworkinguW lutym odbędzie się Międzynarodowy Tydzień Networkingu. Jego celem jest podniesienie społecznej świadomości roli networkingu w rozwoju biznesu na całym świecie. Wydarzenie obejmie takie miasta jak Warszawa, Katowice, Łódź, Bydgoszcz, Lublin i Białystok.
4 1 0 0 0 14.01.2013Co oznacza „kłycik” w języku wiewiórek? – kampania marki Felix (wideo)Felix rozpoczął nową kampanię swoich produktów. W trzech 15-sekundowych spotach pojawiły się wiewiórki, które zjadają paluszki tej marki. Dłuższy spot pokazuje natomiast, jak wyglądało prowadzenie castingu wśród wiewiórek.
0 1 0 0 0 14.01.2013Personalizowana aplikacja to podziękowanie Plusa za 1 mln fanów na FacebookuFacebookowy fan page operatora telefonii komórkowej Plus ma ponad milion fanów. Z tej okazji firma przygotowała aplikację, która łączy możliwość personalizacji na poziomie audio (skandowanie imienia użytkownika) i wizualnym (wykorzystanie awatarów fanów) z charakterem marki – Telekom wysyła SMS-y z hasłem umożliwiającym wejście na imprezę.