0 1 0 0 0 25.09.2012„Nowa kolekcja na jesień” – kampania pasma filmowego AXNOd 1 października rozpocznie się zintegrowana kampania promująca nowe, jesienne pasmo filmowe oraz serialowe nowości AXN. Działania pod hasłem „Nowa kolekcja na jesień” realizowane są w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii.
0 1 0 0 0 24.09.2012Social Frame – nowa agencja marketingu społecznościowegoNa rynku firm świadczących usługi reklamy interaktywnej pojawiła się nowa agencja marketingu społecznościowego – Social Frame.
0 1 0 0 0 24.09.2012Inwestycja Polskiego LNG pod opieką agencji PRPo wygranym przetargu przygotowaniem i przeprowadzeniem dialogu ze społecznościami lokalnymi Świnoujścia w sprawie budowy terminalu skroplonego gazu ziemnego (LNG) w tym mieście zajmie się agencja Hill+Knowlton Strategies.
0 1 0 0 0 24.09.2012Euro RSCG Worldwide zmienia nazwę na Havas WorldwideHolding Havas poinformował, że w ramach globalnych działań rebrandingowych zmienia nazwę sieci Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide.
0 1 0 0 0 24.09.2012Co trzeci Polak kupuje online – wyniki badaniaPolacy coraz częściej robią zakupy przez Internet – tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops. Pod względem częstotliwości jesteśmy już na trzecim miejscu wśród największych rynków w Europie; przed nami znaleźli się jedynie Brytyjczycy oraz Niemcy.
1 1 0 0 0 24.09.2012Olej Kujawski „filtrowany na zimno” w nowym spocie (wideo)Na początku września rozpoczęły się telewizyjne emisje nowej reklamy Oleju Kujawskiego. Przygotowaniem spotu zajęła się agencja PZL.
0 1 0 0 0 24.09.2012InVette przejmuje część agencji ArsmediaAgencja interaktywna InVette przejęła ofertę hostingową firmy Arsmedia.
0 1 0 0 0 24.09.2012Media Markt wybrał agencję kreatywnąZnane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Od 1 października opracowaniem i realizowaniem jej strategii zajmować się będzie wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann. Współpraca potrwa co najmniej dwa lata.
2 1 0 0 0 24.09.2012Krasnoludek przemawia głosem Pascala – nowy spot Lidla (wideo)W ramach kampanii „Pascal kontra Okrasa” pojawiły się dwa nowe filmy reklamowe. Tym razem rywalizacji mistrzów kuchni towarzyszy krasnoludek mówiący głosem Pascala.
0 7 0 0 0 24.09.2012Nie tylko Google? – analiza rynku wyszukiwarekChociaż Google jest niekwestionowanym światowym liderem wyszukiwarek internetowych, inne podmioty także próbują zaznaczyć swój drobny udział w rynku. Jak wygląda ich udział i rozkład na świecie? Za punkt wyjścia do analizy posłużą dane serwisu StatCounter.com.