Co oznacza „kłycik” w języku wiewiórek? – kampania marki Felix (wideo)
  • 4
  • 1
14.01.2013

Co oznacza „kłycik” w języku wiewiórek? – kampania marki Felix (wideo)

Felix rozpoczął nową kampanię swoich produktów. W trzech 15-sekundowych spotach pojawiły się wiewiórki, które zjadają paluszki tej marki. Dłuższy spot pokazuje natomiast, jak wyglądało prowadzenie castingu wśród wiewiórek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54849 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2013

Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”

Kampania edukacyjna „Dobry wzrok na całe życie”, przeprowadzona w ramach programu Acuvue Eye Health Advisor przez firmę Johnson&Johnson Poland, ruszyła w połowie września i trwała do końca października. Oprócz telewizji, prasy, Internetu i OOH wykorzystano w niej na dużą skalę media digital OOH. 15 tys. nośników w 446 lokalizacjach wygenerowało według szacunków ponad 37 mln kontaktów z reklamą.