2 1 0 0 0 10.01.2013Grzegorz Halama w reklamie nowej usługi Poczty Polskiej (wideo)Poczta Polska udostępnia nową usługę – NeoKartka.pl. Klienci za pośrednictwem Internetu mogą wysyłać kartki pocztowe, które dotrą do adresata w tradycyjnej formie papierowej. Hasło promujące projekt brzmi: „Z Internetu do rąk własnych”.
1 1 0 0 0 10.01.2013„Po co mieć stracha?” – oferta Plusa w przymierzalni (wideo)14 stycznia rozpoczęła się kampania promująca najnowszą ofertę Plus na kartę, pod hasłem „Rok darmowych rozmów z numerem z dowolnej sieci”. Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL.
0 1 0 0 1 10.01.2013SKOK-i Stefczyka zapłacą ponad 1,3 mln zł kary za reklamę wprowadzającą w błąd„Zapisz się za darmo do końca sierpnia i za darmo przelewaj pieniądze w oddziale” to hasło kampanii reklamowej SKOK im. F. Stefczyka w Gdyni. Za wprowadzanie konsumentów w błąd prezes UOKiK nałożyła na przedsiębiorcę ponad 1,3 mln zł kary.
0 1 0 0 0 10.01.2013Osram wybrał agencję PRW tym roku firma Osram, producent oświetlenia, rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z Komunikado PR. Agencja zadba o kontakty z mediami, wsparcie projektu edukacyjnego „Akademia Bezpieczeństwa”, skierowanego do szkół podstawowych i gimnazjów, a także obecność firmy w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 10.01.2013Misie polarne w nowej kampanii Coca-Coli (wideo)13 stycznia odbędzie się kinowa i telewizyjna premiera krótkometrażowego filmu Coca-Coli o rodzinie misiów polarnych. W sprzedaży pojawiły się także puszki z limitowanej edycji z bohaterami filmu. Ideą kampanii jest podkreślenie znaczenia więzi rodzinnych.
1 1 0 0 0 9.01.2013McDonald’s w Australii będzie nazywał się Macca’s (wideo)Po raz pierwszy w historii globalnej marki na szyldach niektórych jej lokali w Australii będzie widnieć nazwa Macca's. Wszystko za sprawą kampanii promocyjnej z okazji narodowego święta Australia Day.
1 1 0 0 0 9.01.2013Decathlon rozpoczyna kampanię przed feriami zimowymi (wideo)Decathlon rozpoczyna nową kampanię reklamową. Sieć promuje swoją ofertę dla dzieci i dorosłych planujących wyjazd na ferie zimowe. W ramach akcji ukażą się spoty 15- i 30-sekundowe, emitowane od 11 do 24 stycznia w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych.
1 1 0 0 0 9.01.2013Krzykliwy kucharz w reklamie Ludwika (wideo)Inco-Veritas, producent chemii gospodarczej i właściciel marki Ludwik, rozpoczął kampanię promującą nowy produkt – tabletki do zmywarek Ludwik All In One. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji ogólnopolskiej.
0 1 0 0 1 9.01.2013TP chce sprzedać Wirtualną Polskę7 stycznia agencja Reutera podała informację, że Telekomunikacja Polska chce sprzedać serwis Wirtualna Polska. Firma szuka doradcy inwestycyjnego. Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Biznes.pl – nabywcą może być rosyjski Yandex, właściciel największej rosyjskiej wyszukiwarki internetowej. TP SA ma sto procent akcji Wirtualnej Polski.
0 1 0 0 0 9.01.2013SMB zmienia nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMBSMB zmieniło nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. O zmianie zadecydowało nadzwyczajne zebranie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzja była odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania rynku.