Mechanik i sprzedawczyni w dziale mięsnym śpiewają Piotrowi Adamczykowi (wideo)
  • 2
  • 1
15.01.2013

Mechanik i sprzedawczyni w dziale mięsnym śpiewają Piotrowi Adamczykowi (wideo)

Od 14 stycznia można zobaczyć spoty telewizyjne, w których Eurobank nawiązuje do ostatniej kampanii kredytu gotówkowego ze znanym refrenem „Chciałabym, chciała”. Tym razem przypadkowe osoby zaskakują Piotra Adamczyka w trakcie codziennych czynności, jak zakupy w sklepie czy wizyta u mechanika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

sceptyk

10 lat temu

Adamczyk

"nie był wtajemniczony" my ass

 

15 stycznia 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.01.2013

Desperados i Deezer z muzycznymi wiatami AMS (wideo)

W styczniu na nośnikach należących do AMS prowadzone są dwie kampanie z wykorzystaniem boxów muzycznych. W kampanii Desperadosa, marki piwa należącej do Grupy Żywiec, można w wiatach przystankowych posłuchać muzyki dobranej do plakatu, który jest w nich wywieszony. Z kolei w kampanii serwisu muzycznego Deezer od połowy stycznia w oczekiwaniu na środek transportu można będzie zapoznać się z największymi hitami ostatnich czasów.