1 1 0 0 0 1.10.2012Marsjańskie wsparcie odporności – kampania (wideo)Pierwszego października startuje nowa kampania telewizyjna suplementu diety Marsjanki.
0 1 0 0 0 1.10.2012Najwęższy dom na świecie pod opieką agencji PRFundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej nawiązała współpracę z Kostrzewa PR. Agencja zajmie się doradztwem public relations oraz promocją instalacji artystycznej Dom Kereta – znanej do tej pory jako najwęższy dom na świecie.
0 1 0 0 0 1.10.2012Fundacja WWF z agencją First AiD CommunicationFundację WWF od października wspierać będzie First AiD Communication. Agencja zajmie się działaniami z zakresu media relations oraz organizacją wydarzeń podczas realizowanych przez fundację projektów i kampanii.
0 1 0 0 0 1.10.2012Urszula Dudziak z córką promują kosmetyki Perfecty1 października rozpoczyna się jesienna kampania reklamowa firmy Perfecta. Kosmetyki marki będą promowane w ogólnopolskich czasopismach, kinach, a także na nośnikach zewnętrznych. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane layouty z ambasadorkami marki – Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: „Perfekcyjna jest Perfecta... ja nie muszę!”.
4 3 0 0 0 1.10.2012Akcje ambientowe i wirale promujące Łódź Design Festiwal (wideo)Łódź Design Festiwal promuje się poprzez działania internetowe i ambientowe. To kolejna forma reklamy, która ma poinformować odbiorców o zbliżającym się wydarzeniu (18–28 października).
2 1 0 0 0 1.10.2012Piotr z Frosty znów gotuje – kampania telewizyjna (wideo)1 października pod hasłem „100% naturalnego smaku” wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna Frosty. Emisję 30- i 15-sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada.
0 1 0 0 0 1.10.2012IMD w PolsceIMD, europejski dystrybutor cyfrowy reklam telewizyjnych o jakości emisyjnej, rozpoczął świadczenie usług w Polsce. Nowo otwarty warszawski oddział ma być bazą przyszłej ekspansji firmy na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 0 0 1.10.20122 miliardy złotych na reklamę online? – wyniki raportuWedług szacunków Interaktywnie.com w tym roku padnie rekord wydatków na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku.
1 1 0 0 0 1.10.2012Bank Millennium nowocześnie i tradycyjnie – kampania (wideo)Rusza jesienna kampania produktowa Banku Millennium. Akcja promuje konto oszczędnościowego oferujące promocyjne oprocentowanie.
1 1 0 0 0 1.10.2012Serce i Rozum w szpiegowskiej odsłonie (wideo)Pojawił się nowy spot Orange z Sercem i Rozumem. Najnowszy odcinek przygód pary gotowych na wszystko bohaterów zachęca do skorzystania z oferty Open Orange.