Diet Coke świętuje trzydziestolecie obecności na rynku
  • 1
  • 1
20.01.2013

Diet Coke świętuje trzydziestolecie obecności na rynku

Trzydziestolecie wejścia na europejski rynek będzie osią tegorocznych działań marketingowych Diet Coke – brandu tradycyjnie skierowanego do kobiecej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

20 stycznia 2013

18 stycznia 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2013

Aktorzy ambasadorami kampanii społecznej o filmie – „Skrytykuj” (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna „Skrytykuj”, promująca świadomą dyskusję o kinie wśród młodzieży. Polski Instytut Sztuki Filmowej postanowił rzucić wyzwanie młodym widzom i zachęcić ich do krytycznej rozmowy o filmach. Ambasadorami kampanii są aktorzy: Joanna Kulig, Eryk Lubos, Katarzyna Zielińska, Tomasz Schuchardt, Arkadiusz Jakubik oraz scenarzysta i aktor Jacek Wasilewski. Będą oni służyć wsparciem początkującym krytykom.