Pierwszy spot Getin Banku po zmianie identyfikacji wizualnej (wideo)
  • 1
  • 1
18.01.2013

Pierwszy spot Getin Banku po zmianie identyfikacji wizualnej (wideo)

14 stycznia rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa towarzysząca wdrożeniu nowej strategii Getin Banku, która obejmuje także zmianę logo i identyfikacji wizualnej firmy. Właśnie ukazał się pierwszy, 60-sekundowy spot promujący konto Getin Up.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2013

17 stycznia 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2013

Jak Serce i Rozum zostały największym fan page’em? – analiza Sotrendera

Od 15 stycznia Serce i Rozum to największy profil firmowy na polskim Facebooku. Fan page Orange wyprzedził Demotywatory, które od ponad dwóch lat były krajowym liderem. To znacząca zmiana – rozrywkowy serwis ze śmiesznymi obrazkami, prowadzony przez małą firmę z Pruszcza Gdańskiego, został wyprzedzony przez dużego reklamodawcę. Analitycy Sotrendera z tej okazji bliżej przyjrzeli się historii fan page’a Serca i Rozumu.