Firma Ipsen Poland wybrała dom mediowy
  • 0
  • 1
18.01.2013

Firma Ipsen Poland wybrała dom mediowy

Spółka farmaceutyczna Ipsen Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, wybierając dom mediowy Value Media. Pierwsza zaplanowana przez niego kampania promować będzie Smectę – lek stosowany w leczeniu ostrej i przewlekłej biegunki u dorosłych i dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2013

Aktorzy ambasadorami kampanii społecznej o filmie – „Skrytykuj” (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna „Skrytykuj”, promująca świadomą dyskusję o kinie wśród młodzieży. Polski Instytut Sztuki Filmowej postanowił rzucić wyzwanie młodym widzom i zachęcić ich do krytycznej rozmowy o filmach. Ambasadorami kampanii są aktorzy: Joanna Kulig, Eryk Lubos, Katarzyna Zielińska, Tomasz Schuchardt, Arkadiusz Jakubik oraz scenarzysta i aktor Jacek Wasilewski. Będą oni służyć wsparciem początkującym krytykom.