0 1 0 0 0 27.12.2012Firmy pesymistycznie oceniają wysokość budżetów marketingowych w 2013 rokuPrzedsiębiorstwa na całym świecie oczekują, że w przyszłym roku zmniejszą się ich budżety marketingowe – wskazują grudniowe wyniki Global Marketing Index.
0 9 0 0 0 27.12.2012Aterima podsumowuje swoją kampanię wizerunkową „Renifery pilnie poszukiwane”Agencja zatrudnienia Aterima przeprowadziła przed świętami kampanię wizerunkową, w której posłużyła się ogłoszeniami o pracę na stanowisku „renifer zaprzęgowy”. Ogłoszenie zdobyło popularność w Internecie, trafiło m.in. do serwisu bookmarkingowego Wykop.pl, a wzmianki o nim pojawiły się także w telewizji.
2 1 0 0 0 27.12.2012Radio Zet z kampanią wizerunkową25 grudnia rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Radia Zet, obejmująca telewizję, prasę, kino oraz Internet. Wykorzystano w niej animowane spoty. Widzowie mogą zobaczyć dwie wersje reklam: „Z Radiem Zet wstajesz zawsze prawą nogą” oraz „Z Radiem Zet zawsze jesteś w sosie”. Głosów postaciom użyczyli znani z anteny prezenterzy: Agnieszka Kołodziejska oraz Rafał Bryndal.
0 1 0 0 0 27.12.2012Mniej pożyczać. Oszczędzać – plany Polaków na trudny rok 2013 (badanie)Ponad 37 proc. Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Większość z tych, którzy przewidują, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Instytut Homo Homini na zlecenie mBanku zbadał, jakie działania z tym związane zamierzają podjąć Polacy. Jak należało się spodziewać – chcą mniej pożyczać, za to starać się oszczędzać.
0 4 0 0 0 27.12.2012Wydatki w święta i na sylwestra. Polacy wydają coraz więcej na zabawy sylwestrowe (raport KPMG)Przeciętne polskie gospodarstwo domowe miało przeznaczyć na obchodzenie świąt blisko 1 tys. zł, a wszyscy Polacy mieli wydać na ten cel łącznie 14,5 mld zł. 90% Polaków miało spędzić tegoroczne święta we własnym domu, z najbliższymi. Na zabawy sylwestrowe w 2012 roku Polacy przeznaczą 9,2 mld zł, czyli o 16,3% więcej niż w zeszłym roku. Łącznie na Boże Narodzenie i sylwestra wydamy 23,7 mld zł. Dane te pochodzą z raportu KPMG o bożonarodzeniowych i sylwestrowych wydatkach Polaków w 2012 r.
2 1 0 0 0 27.12.2012Aktorka Katarzyna Bujakiewicz zachęca do aukcji charytatywnych dla WOŚP na Allegro (wideo)Wystartowała kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. Do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej aplikacji „Graj z nami” na Facebooku przekonuje użytkowników do idei pomagania poprzez udział w aukcjach. Hasło kampanii to „Kup lub sprzedaj cokolwiek”.
1 3 0 0 0 21.12.2012NieŚwięty Mikołaj na krakowskim RynkuNa tydzień przed Wigilią krakowski Rynek nawiedził Orszak NieŚwiętego Mikołaja. Jego uczestnicy wzywali mieszkańców i turystów, by oddali się szałowi przedświątecznych zakupów.
0 1 0 0 2 21.12.2012Właściciel „Wprost” i Paweł Lisicki zakładają nowy tygodnik1 marca 2013 roku na rynku pojawi się nowy tygodnik prowadzony przez Pawła Lisickiego (byłego redaktora naczelnego „Uważam Rze”) i Michała Lisieckiego (prezesa zarządu Platformy Mediowej Point Group).
1 1 0 0 0 21.12.2012Prezydent Bydgoszczy chce zaskarżyć w sądzie spot PiS-u (wideo)Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy, chce złożyć w sądzie pozew przeciwko Prawu i Sprawiedliwości. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, powodem tej decyzji jest spot, w którym partia podsumowuje dwa lata rządów prezydenta.
0 1 0 0 0 21.12.2012„Odpowiedzialny Biznes – Kompendium CSR”21 grudnia w „Rzeczpospolitej” ukazała się 9. edycja półrocznika „Odpowiedzialny Biznes – Kompendium CSR”. Temat przewodni to „Odsłony odpowiedzialności i zaangażowania”.